Telcontar Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Skulle til å bruke cruise control på bilen min her om dagen og fikk feilmelgingen 'Active Cruise control failure'. Noen som har vært borti denne feilen før? Bilen skal inn til Bilia og blir mest sannsynlig ordnet på garanti, men kan det være andre grunner som vil falle utenfor garanti?
BMW 2002 Fredrik Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 De vil kun kjøre en diagnose uten noe funn. Be de spesifikt om å sjekke kontakten framme under fangeren for korrosjon, fukt etc.
Telcontar Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 Takk for tips, skal passe på å nevne det for dem.
bqrell Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Har samme problem men den kommer og går. Fant du ut hva årsaken var?
bqrell Skrevet Mars 13, 2013 Skrevet Mars 13, 2013 Kan det være at sensoren er skitten? Kontakter, sensor er renset og sensor er justert opp igjen. Fungerer i ca 1 min etter resetting av feilen. Samme feil igjen Den er inne på Sulland for 5. gang med samme feil og venter i spenning på resultatet Savn Blir kleint med en 116d når en er vant med 530xd
bqrell Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Da er feilen funnet Det viste seg å være partikkelfilteret som genererte for høyt mottrykk som igjen gjorde at ACC ikke ville aktiveres Merkelig feil spør du meg når diagnosen ikke viste dette første gangen.
PenguiN- Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Hva i alle dager den sammenhengen forstod jeg ikke helt... Det meste blir kjedelig når en har 530xd ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå