Tim89 Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Strøkent legg ut bilder av bagasjelokk leppa så fort som mulig : ) Jau det skal jeg fikse. Har akkurat hevet den på faktisk. Er imponert over passform og lakk med tanke på at jeg betalte 700kr for den. Satt som et skudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkern Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 flotters, ja jeg må nesten ha en sånn vipp selv limte du den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Her er et kjapt bilde av leppen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkern Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Oi , det ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Da har det skjedd litt igjen! Fikk eu ok på torsdag, så da var det grønt lys for montering. Bilstein B14 og lyktefilm kom på plass i helgen, noe som ble veldig bra Jeg får takke thomase91 som har vært me å skrudd en del i helgen! Jeg må nok justere opp 4-5mm bak, da det subber en del. Men forran er det fortsatt litt å gå på! Var innom kokstad i kveld og knipset noen kjappe bilder: "Kjørelys" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 blei bra det dere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Den leppa gjorde virkelig susen! Lekker bil, med eier som er flink til å gi oss bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Takk takk.. Videre planer blir å finne en grei høyde og få tatt hjulstillingskontroll. Spissingen bak er helt på trynet slik den står nå hvertfall, og fremme har jeg tow-out. Det ser jo ikke helt bra ut, og dekkene forsvinner vel fort vil jeg tro... Ang. eksosen så har jeg hatt den liggende et år, så da kan den vel bare ligge et år til? Hehehe Når alt er ferdig skal jeg begynne å fikse opp i litt smågreier i lakken rundt om for å få den helt strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 kjempefin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 gromm bil du har med riktige mods. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Takk takk Skjer ikke mye på denne fronten. Har skrudd den opp 3mm bak, og det gjorde susen mot subbingen virker d som. Det neste blir vel å finne ut om sotingen på rutene fremme og lyktene skal av slik at senken kan godkjennes, eller om jeg bare skal gi faen. Ble litt feil rekkefølge på de tingene der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 super bil! ligna veldig lik min;) hvor fikk du tak i blinklysa? har samma men som er enda sortere, og det liker jeg ikk helt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Blinkerne er disse her: http://www.ebay.com/itm/380430688906?it ... 60&vxp=mtr Bare husk å spesifisere at du har e9x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Nydelig E90 Du har Hvor fant du den potta med dobbel endestuss der? Sitter å lurer på å kjøpe noe lignende til min E90. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Nydelig E90 Du har Hvor fant du den potta med dobbel endestuss der? Sitter å lurer på å kjøpe noe lignende til min E90. Den fant jeg på ebay.de et eller annet sted.. Så for en stund siden at de fortsatt solgte den der. Må vel søke på "E90 320d" og begynne å bla for og finne den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå