marius_m535_90 Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 hva man gjøre for og få det til og virke med ny spiller? koblinga bak har ikke høytalerkabler bak, bare 5 enkle er det forsterker i bilen da? den har den største lydpakka. marius
marius_m535_90 Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 bump:S får ikke dette til har prøvd nesten alt.
djheaven Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Nå vet jeg ikke hvordan det er til deg. Men jeg har to koblingsett i min, ene for strøm, tre ledinger. Og en for høytalerne, 6ledinger. Måtte selv bruke egen overgang. Men var ikke noe mer hokkus pokkus.. Skal bare være å klobble til ledingene til din overgang for din spiller. Og thats it. Selv om det så skulle være egen forsterker, skal det ikke være mer en de ledingene, pluss det som går til styrestrømmen, og phone pluggen for forsterkeren..
marius_m535_90 Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 det er ingen til høytalerene så det som er problemet:S
todleif Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Forklar litt nærme om kva slags spiller som var i bilen før. Kva slags spiller har du no? Bilder av kontaktene er heller ikkje det dumt!
djheaven Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 det er ingen til høytalerene så det som er problemet:S Hva om du går på gs bildeler, og ser på deleoversikten for din bil? Da skal du vel få opp hva som av oppsett,og hvor du eventuelt finner ledinger
marius_m535_90 Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 orginal spiller, skal ha in pioneer men same shit la opp nye høytaler kabler en helvettes dritt jobb!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå