Sheamus Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Ønsker kjøpes, en bak bremseklave... Klart knekt den bremse klave til bak bremsekalipp. Nr 3 på tegn -> http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/20335.gif
///MPower Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 mener eg har en liggende, kan sjekke idag. kan hentes på askøy
Eirik Viste Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Hei. Regner med at det er en 735 du har. 5 serien er helt like calipere og. Hvis du kan tenke deg å skifte caliperne bak og oppgradere bremsene bak med 40 mm stempel, så har jeg 2 slike calipere med klaver for 1.000 kr inkl. frakt. Kan da sendes med Kystbussen fra Stavanger til Bergen og du henter på busstasjonen samme dag. Vanlige E32 har bare 38 mm stempel bak. 740 har 40 mm , men ventilerte. Du merker at bremsene blir bedre med å få større bremsekraft bak. Du har jo samme bremser framme som 740 , så du får i praksis like gode bremser. BMW leverte bilene med kraftigere calipere bak fra slutten av 90-tallet. F.eks har E46 328i 40 mm stempel bak. 320d også. Selv om de bilene bare har 54 mm stempel framme. Og veier 300 kg mindre enn din bil. Så ale E34 og E32 burde hatt 40 mm stempel bak og. Er mulig at jeg kan levere inn caliperne i dag, men da må jeg få beskjed på telefon. Sitter ikke foran PC'en om dagen. I alle fall mulig å sende i morgen. Da har du caliperne hos deg ca 5 timer senere. Edit. Så først nå at du er døv. Men sms fungerer jo bra. Hilsen Eirik. 92 22 65 44 .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå