can92 Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 er det noen som vet om et sted i akershus/oslo hvor dem vedlikeholder skinnseter, fyller de med farge, fjerner sprekker osv? noen som rett og slett fikser dem takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 ignen som vet noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Her har du iallefall en i Gjøvik, har hørt han skal være flink Men er vell kanskje for langt unna? http://poleringskongen.com/page.asp?pageID=23&what=skinnreparasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 det er vel i lengste laget! men er det ingen andre i nærheten får det bli der vet du hva noe sånt koster eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Det var en salgstråd her på forumet engang med en som solgte middel slik at du kunne gjøre dette selv, men husker ikke navnet på trådstarter desverre. Kansje noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 er ikke intressert i å gjøre det selv! vil ha noen profosjonelle til å gjøre det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Kan jo prøve skinnlåven på Hønefoss de har ihvertfall produkter til slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 så ikke ut som om de reparerte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Jeg fikk fikset setene mine på Poleringskongen på Gjøvik! Ble super fornøyd, og resultatet ble kjempe bra! Betalte 3 lapper for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 fortsatt like bra eller? hvor lenge siden er det du gjorde det ? 3 lapper er vel greit får en sånn jobb! alt er inkl i den prisen eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Har ikke satt de inn i bilen enda, men smurt de inn med skinnkrem som jeg fikk med, alt er inkl og jeg hadde 5 hull i setene tilsammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Hvis du leser i tråden min, så ligger det bilder der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sberget Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 swissvax er et middel du kan bruke, veldig effektivt har jeg hørt http://www.swissvax.no tror jeg siden demmers er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 http://www.bristolgarasjen.no/?id=2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 ser ikke ut som de farger/reparer skinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå