bmwkizn Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Ja det går nok bra Skal montere xenon i alt i fronten selv jeg. Så får jeg ta sorgen hvis/når de pæser på grunn av det
espulus Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 Hehe, den tid den sorg Men, har du sett liggende? Har ikke bestillt enda, så vi kan jo bestille sammen, for å minske frakten litt? ^^ Jeg går for 3 sett
bmwkizn Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Nei har ikke liggende enda. Må vente med å bestille Xenon jeg. Har nettop vert på GS å kjøpt 19" felger. Så jeg må kjøpe dekk først. +at jeg har noe annet stæsj liggende i bestilling Så pengene går nok der akkurat nå
espulus Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 Åh, hehe Skjønner Skjønner ikke helt hvordan du skal få plass til dine 19", når jeg så vidt har plass til mine 18", uten senking? :S
bmwkizn Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Åh, hehe Skjønner Skjønner ikke helt hvordan du skal få plass til dine 19", når jeg så vidt har plass til mine 18", uten senking? :S Jeg har litt valsa hjulbuer, så med 225/35 dekk, så går det nok bra det Hvis ikke, så får vi valse litt til Hvilken dekk dim kjører du på da? Subber det i hjulbuene dine eller?
espulus Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 Hehe, okei Kjører 18/225/35, med 5mm spacere fram.. Ved fullt rattomslag tar dekkene borti lokariskjermen.. :S
bmwkizn Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Ok. Hørtes rart ut. Jeg hadde 225/40-18" på min gamle E36 sedan, og det var med 60 senk. Tok ikke borti noen plass det. men kan sikkert variere litt mht innpress på felgene
espulus Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 Såpass ja Tja, det er mulig.. Kjører meg ET35 nå da:p
bmwkizn Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Hmm..Mener det var 45 eller 38 på de 18" hjula på sedan'en min også. men er usikker. Så bilen din utom Bunnpris her på Søndag. Mangler du lys i ene AE ringen din nå?
espulus Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 Hehe, har gjort det helt siden han som fikset bilen min monterte lyktene, men som sagt tidligere i tråden, kjøpte jeg meg nye lykter på GS før helgen, så nå lyser det som bare det
Julianv Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Det er absolutt verdt det Kommer i allefall til å gå for 55W til fjernlys, og etter min egen smak; 6000K! Jeg plager meg veldig over det, for vis jeg skal blinke på noen, så må jeg først slå de på og vente til de varmer opp, for så å kunne blinke Ellers er det helt utrolig forskjell fra halogen 6000k gir meget flott lys ! Det jeg har nå. I nær og fjern, men må skaffe meg prosjektorlamper før jeg gidder å montere i nær igjen da jeg blendet alt og alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå