Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det går nok bra :) Skal montere xenon i alt i fronten selv jeg. Så får jeg ta sorgen hvis/når de pæser på grunn av det :)

Skrevet

Hehe, den tid den sorg ;)

Men, har du sett liggende?

Har ikke bestillt enda, så vi kan jo bestille sammen, for å minske frakten litt? ^^

Jeg går for 3 sett

Skrevet

Nei har ikke liggende enda. Må vente med å bestille Xenon jeg. Har nettop vert på GS å kjøpt 19" felger. Så jeg må kjøpe dekk først. +at jeg har noe annet stæsj liggende i bestilling ;) Så pengene går nok der akkurat nå :)

Skrevet
Åh, hehe :) Skjønner :D

Skjønner ikke helt hvordan du skal få plass til dine 19", når jeg så vidt har plass til mine 18", uten senking? :S

Jeg har litt valsa hjulbuer, så med 225/35 dekk, så går det nok bra det ;) Hvis ikke, så får vi valse litt til :) Hvilken dekk dim kjører du på da? Subber det i hjulbuene dine eller?

Skrevet

Ok. Hørtes rart ut. Jeg hadde 225/40-18" på min gamle E36 sedan, og det var med 60 senk. Tok ikke borti noen plass det. men kan sikkert variere litt mht innpress på felgene :)

Skrevet

Hmm..Mener det var 45 eller 38 på de 18" hjula på sedan'en min også. men er usikker. Så bilen din utom Bunnpris her på Søndag. Mangler du lys i ene AE ringen din nå?

Skrevet

Hehe, har gjort det helt siden han som fikset bilen min monterte lyktene, men som sagt tidligere i tråden, kjøpte jeg meg nye lykter på GS før helgen, så nå lyser det som bare det ;)

Skrevet
Det er absolutt verdt det :)

Kommer i allefall til å gå for 55W til fjernlys, og etter min egen smak; 6000K!

Jeg plager meg veldig over det, for vis jeg skal blinke på noen, så må jeg først slå de på og vente til de varmer opp, for så å kunne blinke :P Ellers er det helt utrolig forskjell fra halogen :shock:

6000k gir meget flott lys ! :D Det jeg har nå. I nær og fjern, men må skaffe meg prosjektorlamper før jeg gidder å montere i nær igjen da jeg blendet alt og alle :mrgreen:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...