muhle Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 ja må vel nesten lag en liten trå på hva vi driver med for tiden da hehe, gikk til inkjøp av 2 e36 coupe like før jul var det vel, ene bilen skal bli min nye bane bil og den andre ar dama sin førstebil, har jo en e30 stående med 745 motor og pedersen bur mn fikk lyst på litt nyere karoseri da å bruke på bane ting som skal gjøres: coilovers(montert) m-teck rundt om (bestilt) turbo kitt veltebur (venter på rør bøyern) m3 vinge (kommer vel i mårgen i posten) motiv lakkering (blir når jeg får alle delene montert) gs preformans bremser slisset og boret foran og bak (montert) sikkert mere som kommer på errer hvært tenker jeg hehe får skrive når je kommer på noe får vel legge ut litt bilder da,har fått gjort en del med min bil og dama sin siden julen da hehe ris ros og komentarer ønskes har flere bilder på mobilen så det kommer etter hvert, legger ut noen bilder av bilen til dama å nå for den ble tatt samtidig som min eller svigerfar tok den og jeg tok min hehe, vises det at erfaring gjør mester og at hann jobbet litt fortere en meg hehe
muhle Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 får vel først legge ut noen bilder av lakeringa å tilpassinga av bilen til dama der var noen bilder av den så får jeg vel legge ut noen bilder av e30 å e46 bruks bilen min da så kruse bilen om det er noen spørsmål så spør ivei
muhle Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 får vel legge ut noen bilder av bilen til onkeln t dama som ble bygd opp i fjor e en 1996model e36 orginal m3 3,2 bilder av inventar og slikt kommer
m-alpin Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 så helt sykt ut på framskjermen på den siste bilen..
muhle Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 så helt sykt ut på framskjermen på den siste bilen.. flink lakkerer vettø hehe
316 Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Den armen var faktisk rått laget... Men resten var litt drøyt overkill... !
bmw cab Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 De flammen var vel hakket for mye amcar.Og bytt ut de stygge baklampene. Forskjermene var kule,en forandring til e46 m3 skjermer.
Spiff Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 svært til fastnfurious lakkering da. noen andre felger på den siste der hadde gjort seg da
bmwkizn Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Har sett den M3'n på henger et par ganger Ser ut som et rått bygg bilen til dama di også Blir spennende å følge med her Og hvem er det som lakkerer? Ser ut som bildene er tatt på Team trafikk på sluppen?
muhle Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 Har sett den M3'n på henger et par ganger Ser ut som et rått bygg bilen til dama di også Blir spennende å følge med her Og hvem er det som lakkerer? Ser ut som bildene er tatt på Team trafikk på sluppen? Hehe er svigerfar som lakkerer han er fårsåvidt broren til han med m3'n, kommer en bil til som er under oppbygging nå, så blir nokk mere bilder av motorom etter hvert, tengte å bygge opp min som en is-turbo.
muhle Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 svært til fastnfurious lakkering da. noen andre felger på den siste der hadde gjort seg da ja syns lakkeringen er litt tøff jeg, andre felger er på bilen nå var bare noen reserve felger detta som hadde rett brede og innpress slik at hjulbuene gjikklar under justering av høyde og harhet på dempere
muhle Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 De flammen var vel hakket for mye amcar.Og bytt ut de stygge baklampene.Forskjermene var kule,en forandring til e46 m3 skjermer. flamene ble lakt på for og fremheve d at det er fjernet lister og svigerfar er hekta på flammer hehe, ja framskjermene er vi fårnøyd me litt forskjell fra alle di andre liksom
NBCustom Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 syns også lakkeringa var kul, men den grønne skar litt for mye i forhold til de andre, kunne klart deg bedre med sølv der, men alt i alt tøft:)
muhle Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 Den armen var faktisk rått laget... Men resten var litt drøyt overkill... ! armen er faktisk tro kopi og han som lakkerte lakerte in rett klokkeslet også hehe, er jo en bane bil som vi ville at skulle stikke seg litt ut så lakken er faktisk ganske kul når su ser den med øyna, mn smaken er jo delt da hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå