Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
syns også lakkeringa var kul, men den grønne skar litt for mye i forhold til de andre, kunne klart deg bedre med sølv der, men alt i alt tøft:)

hehe var det som var litt av vitsen at det skulle skjille seg ut også passer d ganske bra når buret er grønt og resten sølv så passer bra inne i bilen :D

Skrevet

Heisann. Blei en tøff E36 da.. Men jeg er helt enig at de flammene var i det drøyeste laget.. Liksom litt vel harry.. :) Men hvis du selv liker det og synnest det er fint så skal du ha dem. :wink:

Mvh

Frode G

Skrevet
Heisann. Blei en tøff E36 da.. Men jeg er helt enig at de flammene var i det drøyeste laget.. Liksom litt vel harry.. :) Men hvis du selv liker det og synnest det er fint så skal du ha dem. :wink:

Mvh

Frode G

hehe ja sant det nei skal nokk ikke ha flammer på bilen min nei mn onkeln til dama å svigerfar ville ha det så da får di ha det hehe, :)

Skrevet
får vel legge ut noen bilder av bilen til onkeln t dama som ble bygd opp i fjor e en 1996model e36 orginal m3 3,2

hmtbw03y5feftrpa17g4.jpg

Denne som er orginal m3? Hvordan fikk dere på de små felgene?

Skrevet
får vel legge ut noen bilder av bilen til onkeln t dama som ble bygd opp i fjor e en 1996model e36 orginal m3 3,2

hmtbw03y5feftrpa17g4.jpg

Denne som er orginal m3? Hvordan fikk dere på de små felgene?

er 17 tommere som står på å ja mindre går ikke på er byttet til k-sport bremser rundt hele bilen, å ja det er en orginal m3 fra england :)

Skrevet

jaja lite har egentli skjedd i helgen har montert litt stereo i e46'n og hentet ut m-vinge til e36'n og fått bekreftet at m3 stylingen er sent samt el-speil og lyktesenkere så blir vel montering og modifisering til helgen.

Skrevet

da e stylinga henta ut og alt skjer ut for å legg klart te ei helg me litt skruing da. turbokite bli velj bestilt over helga, så da e d ikke læng te d bli 318is turbo gitt hehe nånn som har nå my ærfaring me d få forume her???

Skrevet

sommertreff2010_79_20100704_1243604791.jpg

Så denne bilen live på sommertreff i fjor sommer og syns den ser bedre ut i virkeligheten enn på bildene. Jeg er enig i at det blir litt "overkill" ute i trafikken men på ett banetreff hvor det gjerne er mye styling og friske farger inne i bildet passer det på en måte litt inn med en sånn lakkering. Men skal sies at jeg liker den best forfra eller skrått ifra siden forfra, baken blir liksom litt "kjedelig" i forhold til resten av bilen og det blir litt mye grønt bak.

Skrevet

da var endelig m3 plastikken og speila lakkert og montert på bilen min så blir vell en tur til bts og få godkjent coiloversen nå så er vell bilen eu ok s¨å da kan moroa med turbo konvertering begynne, slenger ut noen bilder av bilen i mårgen når je skal ha prøveskilt og ut pg skli litt med den hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...