vegardk Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 har en 2001mod e46 2.0d.. var ute å kjørt en dag, så stoppa jeg og snakka med noen, da jeg skulle kjøre videre var det som om turboen eller noe har sluttet å virke, går dårlig. noen som kan ha peiling på hva d kan være? hører turboen funker når den står på tomgang!
SweetBMW Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Må få tatt en diagnose gitt. Kan være så ganske mye.
2000Touring Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Dersom turboen har tatt kvelden merker du det - ikke mye futt i den motoren da... Napp av deksler, og ta tak i akselen på turboen og kjenn om det er slakk i den. Da turboen min tok kvelden var jeg ihvertfall ikke i tvil da jeg sjekket akselen
vegardk Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 turboen er fin den, noen ganger går bilen som den skal, andre ganger fjusker den noe jævlig og noen ganger går den heilt rævva... noen som har noen ide om hva det kan være?
2000Touring Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Diagnose er som nevnt en nyttig ting å ta. Kan det være luftmassemåleren som ikke er helt i toppform?
vegardk Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 usikkert, diagnose er litt vanskelig når kontakten er ødelagt:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå