leif harald Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Selger 1 stk mtech1 orginal bakfanger, er litt riper i den. Jeg ville ha lakka den får å få den 100% kan skaffe mtech1 sideskjørt og framfanger også Bilder kommer 2500,-
winchester Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Som var avtalt solgt til meg. Makan til idiot skal du lete lenge etter.
leif harald Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 Jeg sender ikke i oppkrav til deg har jeg sakt pga 335 understellet som var klart å avtalt skulle hentes i Bergen men ingen møtte opp. Forhandsbetaler du er den din, enkelt å greit
winchester Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Det har jeg forklart til deg gang på gang, at det ble endringer i planene (uheldigvis for deg) så jeg hadde ikke bruk for 325 understell. Når vi avtalte seneste idag i 11.00-tiden at jeg skulle forhåndsbetale frakten + oppkravsgebyret. Så plutselig ombestemmer du deg for full forhåndsbetaling, og det er uaktuelt for sikkerheten for at jeg får det jeg betaler for.
leif harald Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 Ok, hvorfor skulle jeg ikke sende til deg når brtaler for den da. Vis du ikke stoler på meg så er det ditt problem. Jeg sender kun ved forhandsbetaling. Valget er ditt
winchester Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Hvorfor kun forhåndsbetaling, det som er spørsmålet. Du får jo mer enn det koster i frakt + oppkravsgebyr i forskudd, så du taper ingenting på det uansett, om jeg skulle (NOE SOM IKKE SKJER) sender den tilbake. Har hatt endel dårlige erfaringer med selgere som sier at ting er i en stand de absolutt ikke er, kjørt bomtur til Stockholm for å hente en E30 325is pga. en løgnersk svenske, og til Drammen for et par uker siden for å hente komplett M-tech 1 som ikke så ut i måneskinn, så jeg har rett til å være skeptisk når det gjelder kjøp over internett.
leif harald Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 Flink du e så fant den eine negative tingen da, kan jo se på alt d positive så står i då i samme sleng då så kansje du endrer mening. Ditt valg, jeg er jafall te å stole på. Trenger ikke fangeren, tar plass. Derfår sender jeg den vekk får å kvitte den. Ikke får å lure noen.
winchester Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Er ikke det som er poenget. Stoler ikke blindt på folk over nettet, og det håper jeg ingen andre gjør heller. Oppkrav er en valgmulighet i frakt for å sikre begge parter fra å bli lurt, og når jeg i tillegg tilbydde meg å betale forskudd på mer enn frakt og oppkrav, så taper du ingenting på det. Er flott at du har mange positive erfaringer med salg, men uansett ikke noe jeg stoler blindt på.
Jørgen Lie Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Uten at jeg skal legge meg borti denne samtalen/diskusjonen/krangelen, kanskje du kan vise at du ikke er en svindler eller fyr som fortjener negativ omtale da, Leif Harald, så sender du fangeren til Winchester og lar han overføre penger når han mottar pakken? Evt du sender den bare i oppkrav?? Jeg kan gjerne gå god for Winchester!! Og viser deg seg slik at han IKKE henter pakken, og du blir sittende igjen med fraktkostnader (noe jeg tviler på kommer til å skje iom at Winchester holder på å samle til M-tech1 kit), så skal jeg personlig betale det du har måtte legge ut i frakt, så fremst du viser meg kvittering og sporings-nummer! Jeg ser at du Leif Harald har mye positiv omtale, men desverre er det slik at den negative fort gjelder mye mer. Winchester kjenner jeg, og vet at han har en "bommert" med deg ang det 325-understellet, men jeg tror ikke at han på noen måte prøve å lure deg her. Bare en liten ide fra min side for å roe gemyttene, og ar du Leif Harald heller kan dra i land nok en positiv omtale, i stedet for en negativ
leif harald Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 Ok, jeg ser ikke helt problemet her. Jeg er selger, å skal selge noe. jeg er ikke ute etter å få teste meg om dere kan stole på meg. Får jeg er ikke ute etter å lure noen som helst. Er han som kjøper så er intrisert i denne delen som må følge "reglene" har dårlig erfaring med han så derfor er forhandsbetaling det letteste, når pengene er på konto sendes varen
winchester Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Det holder ikke med 500,- i forskudd altså, og resten i oppkravet?
Jørgen Lie Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Neida, var ikke at det var noe problem Og skjønner fullt og helt ditt ståsted! Tanken var bare som sagt at hvis du sender den i oppkrav, så kan ikke du "lure" han, noe du kan ved evt overførsel. Han kan i værste fall ikke hente pakken, men da har du jo mitt ord på at jeg skal stå for dine kostnader der. Grunnen til at jeg vil gjøre dette er fordi jeg vet at Winchester virkelig ønsker denne fangeren
leif harald Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 Jaok, men om han har så lyst på den så kan han forhansbetale så sender jeg, ser ikke problemet. Om han har hatt bomturer med svensker å andre folk bryr jeg meg ikke om det, da det er hans ting. jeg har ingenting med det å gjøre. jeg sier at han kan stole på meg, mer kan jeg ikke si. jeg selger den får å kvitte den, ikke får å være skurk.
leif harald Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 Det holder ikke med 500,- i forskudd altså, og resten i oppkravet? 500 først å hvor mye i oppkrav da?
M3 Yngve Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Ta mange bilder da Leif, så ser han hvordan denne fangeren er. En fanger kan ikke juge så mye på bildene. Lykke til med kjøp og salg av fanger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå