sufii Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Igår merket jeg at jeg hadde et lite hull i selve luftfilterhuset, hva kan dette føre til? Kan det føre til at bilen fusker noen ganger? Jeg bare lurer, skal selvfølgelig bytte ut denne. Det er en 320, 1992 modell. Takk for svar på forhånd
hao Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Hvis det er et helt rundt hull så skal det stå en temp føler der med 2 slanger. Den kan henge på siden da så det er bare å sette den på plass. Hvis det er hull av slitasje el. tror jeg ikke bilen fusker men du får jo inn mye dritt i motoren da hvis hullet er etter filteret.
sufii Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 Nei, det er ikke det hullet bakpå der hvor slangene skal sitte. Men en liten sprekk i filter huset etter luftfilteret. Men når bilen står stille så merker jeg at den fusker litt, og kommer svake dunke lyder fra undersiden/motorrommet til bilen.
hao Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Etter luftfilteret tror jeg kan forandre bilens gange ja, men det skulle ikke føre til fjusking
Olelink Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Sålenge ikke hullet er etter lmm har det ingen ting annet å si enn at du får mer skitt inn i motor om hullet er etter luftfilteret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå