baremats91 Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 som overskriften sier, noen som veit om dette går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 S65 innsuget har overgang til separate spjeld. Får du moddet om eller laget adapter er det mulig. Med mindre du har tenkt å smi over spjeldrekken også, og bygge om fra el spjeld til mekanisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 var det jeg tenkte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 men om toppene og innsugsportene er lik avstand som på M60 motoren burde vell dette gå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Avstanden har jeg ikke kontroll på. Men det er jo ikke verre enn at det kan moddes vil jeg tro. Har du sett på S62 spjeld/innsug da? Er de også like? Det er som kjent el-spjeld på S65, husker ikke om det er det i farta på S62 også.. Som gjør at det kan bli litt avstumpet å konvertere til fysisk wire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 er el-spjeld på S62 og. Tror det er ganske mye jobb å modifisere ITB'ene fra S62 til å passe på M60. Tror ikke jeg har sett noen som har gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Er det samme avstand mellom sylindrene burde det være mulig å lage en adapterplate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 det er samme avstand mellom cyl. så det er ikke verre enn og sveise om flensene og bygge om til mekanisk gass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå