Endre Hånde Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Jeg er ikke interessert i listene, men var nysgjerrig på nyrene. Samtidig holder vi oppe annonsen din.
SmTrading Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 er ikke vits å håne noen da, ALLE har gjort en bommert av et slag i forbindelse med "skruing" av bil en gang i tiden !
Peak Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Her er det ikke no skruing, her ere enkle klips som skal kneppes på plass!
SmTrading Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 Her er det ikke no skruing, her ere enkle klips som skal kneppes på plass! ja, men hvis du legger merke til " " før og etter skruin så betyr det at du ikke trenger å ta det ord rett Men men uansett
Peak Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 Her er det ikke no skruing, her ere enkle klips som skal kneppes på plass! ja, men hvis du legger merke til " " før og etter skruin så betyr det at du ikke trenger å ta det ord rett Men men uansett Så det, men måtte bare banke det inn med te-skje hvor enkelt detta er, og hvor vanskelig det egentlig er å ta feil! Haha Aanyway...som du tidligere sa, nok "håning"
bent87 Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 hahahahahahaaaaa. Har aldri tenkt over det, men de var heller ikke jeg som monterte dem. Vi fortsetter all videre håning i den super awsome prosjekt-tråden min. Søk på: Bent sin vrak BMW. Der kan dere håne i hyttåpine om dere vil ...og "bcRichard" - mor di er FAIL! Så... noen som er int?
bcRichard Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 ...og "bcRichard" - mor di er FAIL! haha, modent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå