Gå til innhold

Fiat 500 Erfaringer

StianA
 Share

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk

nå heller jeg bensin på bålet og og banner i kjerka men jeg spørr alikevell

Har noen av dere erfaringer med dette lille skjarmtrollet med navn fiat 500?

samboeren vurderer nemmlig og kjøpe men jeg kjenner ikke til de, er det feil eller noen problemer med de?

andre erfaringer tas imot med stort takk.

Beklager at jeg spørr om fiat på et bmw forum [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg lånte en slik en som leiebil forrige uke når bilen min var på service. Fin bybil, plass til den overalt du vil parkere omtrent, men ga ikke akkurat mye kjøreglede må jeg innrømme, og interiøret var altfor "flashy". Så hvis samboern din kun vil ha en bil for å putre rundt i, så er nok dette en fin bybil/konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu vil ha det pga det er en bil hu liker, og den er billig og eie med tanke på drivstoff og forsikring, hvordan det er med utgifter på servicer osv vet jeg ikke, men hvordan er disse bilene og skru på selv og hvordan er deleprisen?

hu skal ikke bruke den til langkjøring bare til butikken, jobb osv.

Takker fortsatt for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde en Fiat 500 Abarth av en kompis som jobber på Bil Max (Fiat og Alfa Romeo). Må si jeg ble litt småforelska i den bilen. Sykt morro bil og kjøre. Sprek, Lå som F...på vegen, og utrolig sjarmerende å stilig både på utsiden og innvendig. Ifølge kompisen min, så har det vert veldig lite reklamasjon/feil på den bilen så langt. Vurderte nesten en slik til samboern :)

Go for it! Bilen er jo knallkul :)

kwezqa4zi7ib5lurrwiu.jpg

kw1ptwxwv2g01538zyee.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja drøy pris på den Ferrari-tribute utgaven. men den går SYKT godt. Og den der var ikke verstingen. Får en utgave med over 200HK også ;) Mye HK til en så liten bil det der. Den jeg prøvde var 1.4 Turbo'n med 140 Hk eller noe slikt. Syns den gikk godt nok jeg :)

Men det eneste jeg syns var litt negativt med bilen, var sikten bakover pga sidevinduer og bakrute var så små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hva FIAT kalte den funksjonen. Men på Abarth'en jeg prøvde så var det en knapp på dasjbord, som gjorde at bilen ble mere konsentrert på styring, samt stivere understell. Var helt syk forskell ihvertfall :) Var morro å prøve ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...