///M85 Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Hei Har en 93 e36 m3 har litt problemer med akselerasjon på den. når jeg skal dra bilen på så lagger den på hele turtall registret, det er ikke så veldig mye, men merkbar ved lav turtall og lite merkbar ved høy turtall. det er mye nytt på bilen så jeg skjønner ikke hva det er, lmm, o2 sensor (begge) , nylig hatt storservice. noen som har noe svar??? bilen går også litt rar på tomgang, men turtallet beveger seg ikke og er der den skal være. det sitter en uorg lmm på den (kan den mistenkes)?
Tronstad Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 nettop skaffet meg en 95 mod 3.0l selv og den også "lugger" litt når jeg gir på ved lave turtall også virker den mer normal etterhvert som turtallet stiger! samme sak eller ? jeg har ikke begynt og titte på det enda for min egen del. mine tanker er lambda, lmm, evt vanos problemer, mulig falsk luft men det ville jo også gitt en rar tikking og økt forbruk, noe min bil ikke har,
///M85 Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 Ja det høres ut som samme sak. Er greit å få gjort noe med det før det blir verre.
Olelink Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 At deler er nye er ingen garanti. Jeg ville tatt en diagnose før jeg gjør stort mer. I værste fall blir du ikke klokere men vanligvis gir dette en pekepinn på hva som er feil sålenge det er ett elektriskt problem. Har du for sikker hets skyld prøvd med litt startgass rundt innsugsbelger for å se etter falsk luft ?
///M85 Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 Har prøvd det meste, får sende den inn hos alf lie igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå