EzzY Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Noen av prisene oppgitt er veiledende. Tar imot bud, evt spør etter pris. Ta gjerne kontakt over epost eller sms, da arbeidstiden varierer. Nås enklest på tlf etter 20.00 Har div deler til bmw E34 91 mod sedan som skal selges unna. Dører og skjermer er ikke bra. Bilen har kun rullet 140 000, derav ikke mye brukt. Det som feilet den var gåen ventiler på to av sylindrene etter at kjedestremmeren gikk i stykker. Fargene på bilen er Granitsilber og Calypsorød Selger sommerfelg med 2 splitter nye dekk og 2 så godt som nye. Dotz Mugello 8x18" (5/120 ET20) med 235/40/18 dekk (se bilder) Pris: 4500,- Selger vinterfelg med piggfridekk (brukt en sessong). Dezent RE 7x16" (5/120 ET20) med 215/65/16 nankang piggfrie vinterdekk Pris: 3000,- Nytt hjullager fremme (83mm. Ble bestilt feil, skulle ha 97mm) - 700,- Halv pris av GS Bildeler Nye bremsesko til håndbrekk m/ monteringssett - 350,- (Halv pris av GS Bildeler Radiator (automat) Sidespeil Luftfilterboks med KN filter Pris 500,- Luftmengdemåler / Luftmassemåler 900,- Endepotte, effektanlegg Pris: 1500,- Avtakbart hengerfeste med ledningsnett Pris; 1500,- Bensinpumpe og nivåmåler Motor til takluke (elektrisk, kan monteres på mekanisk for oppgradering) Taktrekk Dynamo (stor type pga anlegg som dro mye strøm) 1000,- Panser (har en stripe midt på) - Calypsorød - Pris: 400,- Bakfanger M/ luke for avtakbart hengerfeste (granitsilber) Pris: 500,- 'Gunsmoke' frontlykter m/ smil Pris: 1000,- Sorte GS prosjektor- tåkelys Pris: 750,- Gunsmoke sideblinklys Pris 100,- Orginale baklykter Div følere Sentrallås motorer Hjerne (har et par) Pris: 1000,- ABS Styringsmodul andre styrings moduler Div brytermoduler i dash med mer... Mye er solgt unna alt, men det i lista er igjen. Alt er lagret tørt. Mye av det kan sendes, men ser helst at større ting blir hentet. Det er nok mer som jeg ikke kommer på akkurat nå, så det er bare å spørre ut. Om du er interessert i noe, men usikker på pris så spør gjerne, men ser helst at jeg får bud Litt ting som sitter i dashen + automatgirkula Nye felger med gode dekk Sotede frontlykter og front blinklys med sorte prosjektor tåkelys. (har også orginale tåkelys)
Margarus Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 pris på rattet , automat girkule , hvite sideblink ønsker også bilder av dette.
EzzY Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 pris på rattet , automat girkule , hvite sideblinkønsker også bilder av dette. Har fått bud på 800 for rattet. Kom med bud på det andre. Tar bilder over helga, men vent gjerne med bud til du har sett det om du ønsker
EzzY Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 Må bare beklage at det ikke er kommet bilder enda. Blei litt trøbbel med å få hjem bilen, men gikk til slutt. Har også fått lånt meg speilrefleks, så nå skal det vel bli bilder
EzzY Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 Venter i spenning på bilder av rattet Det er jo solgt alt Her er et bilde fra iPhone uansett
EzzY Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 pris på rattet , automat girkule , hvite sideblinkønsker også bilder av dette. Ratt solgt, Automatgirkula ligger det nå et bilde (dålig sådan) i førstepost og sideblinkene hadde jeg skrevet feil på, de er sotet. Er ikke værre enn som så at man tar litt lynol så går lakken av og de blir hvite, om de ikke var klar orginalt. =)
Jonern Skrevet Februar 14, 2011 Skrevet Februar 14, 2011 siemens hjerne med nr 1 736 600.9? har du det?
EzzY Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Skrevet Februar 14, 2011 Selger bunnpanna og sil om jeg får den av uten å løfte ut motoren. Blir nok litt senere jeg skrur av slikt, da jeg ikke vil ha en bil på bukker med is under. Har desverre ikke garage å skru i. Skal sjekke nr på hjernen
Jonern Skrevet Februar 14, 2011 Skrevet Februar 14, 2011 kjempe fint jeg kjøper den hvis det er likt og den er ok
EzzY Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Oppdate med flere bilder i førstepost
Jonern Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 heter hjernen din 5WK9 001 MS 40.0 ?? kjøper den og coilane hvis det er samme nr
Jonern Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 heter hjernen din 5WK9 001 MS 40.0 ?? kjøper den og coilane hvis det er samme nr har du det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå