-Erik- Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Ser ut som ett meget godt utgangspunkt Regner med du får sveisa inn M3 3,2 forsterkninger når du først har traversen nede? Hvordan ser disse ut? I forhold til vanlige m3 forsterkninger som også er på 3.0 og gt? Men uansett, ser ut til å bli bra det her! Bra å se du bruker penger på ting som ikke synes!
martinbmwmkiller Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 Sånn ser forsterkningsplatene ut. på m3 3,0 og 3,2 så er det standard. Får orginalt tak i de.
-Erik- Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Er klar over hvordan de ser ut men siden det ble spesifisert at det var fra 3.2 lurte jeg på om det var noe super-duper greier. Har sveist inn slike selv:)
martinbmwmkiller Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 Det er jo bedre å ha på de. så da slipper man at bakaksel feste knekker. bevegelse punktet blir jo flytta i større areal enn vanelig bakstilling uten de festene
-Erik- Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Det er jo bedre å ha på de. så da slipper man at bakaksel feste knekker. bevegelse punktet blir jo flytta i større areal enn vanelig bakstilling uten de festene Ja? Er fullt klar over det...! Det eneste jeg stiller spørsmålstegn ved var at det ble spesifisert at de kom fra 3.2l. Da jeg er ganske sikker på at de er like uansett hvilke e36m3 de kommer ifra
Kennethe34 Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Det er jo bedre å ha på de. så da slipper man at bakaksel feste knekker. bevegelse punktet blir jo flytta i større areal enn vanelig bakstilling uten de festene Ja? Er fullt klar over det...! Det eneste jeg stiller spørsmålstegn ved var at det ble spesifisert at de kom fra 3.2l. Da jeg er ganske sikker på at de er like uansett hvilke e36m3 de kommer ifra Jeg trodde de kun var levert på 3,2 så var derfor jeg skrev det Mulig tidlige 3,0 ikke hadde forsterkninger?
-Erik- Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Det er jo bedre å ha på de. så da slipper man at bakaksel feste knekker. bevegelse punktet blir jo flytta i større areal enn vanelig bakstilling uten de festene Ja? Er fullt klar over det...! Det eneste jeg stiller spørsmålstegn ved var at det ble spesifisert at de kom fra 3.2l. Da jeg er ganske sikker på at de er like uansett hvilke e36m3 de kommer ifra Jeg trodde de kun var levert på 3,2 så var derfor jeg skrev det Mulig tidlige 3,0 ikke hadde forsterkninger? Skal ikke være påstålig, men det tviler jeg sterkt på. Både bakstilling og girkasse har forsterkninger:)
martinbmwmkiller Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Da skal man bytte toppdekselpakning, " vanos" pakning. frontplate pakning + oringer og bånnpakning med ny pulverlakert bånnpanne =) på jobben =D skal ta bilder
martinbmwmkiller Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Da har man delene klart til bytte Da har man støpet Carbon på høytaler dekselet bak =) ligger å herder nå mer bilder av dette kommer
Gjest atlis Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Skal ikke være påstålig, men det tviler jeg sterkt på. Både bakstilling og girkasse har forsterkninger:) De på girkasse traversen er vel til for og space. Slik at motoren får riktig vinkling. Disse står ikke på 3,2. Og De bakstillings forsterkningene står på alle m3er. Ikke noe årstall påvirka. Er jo en kløne som fiser rundt i porsgrunn skien med en 3,2 uten de. Kjenner broren hans. Og han hadde sveisa nye fester 3 ganger. Skal også sies broren kjører som om han hadde bøffa både bil og klær. Så da måtte jeg fortelle de at slike skulle være der, hehe..
Rally Kalle Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Fet bil du har, Martin Gleder meg til å se den helt ferdig
Gjest atlis Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 når du støper vakuum med cf, er det vel bare og ha en røddig støvsuger og litt plast da?
MeSs Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 når du støper vakuum med cf, er det vel bare og ha en røddig støvsuger og litt plast da? Du bør ha en som er litt sprek, industri ellerno..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå