martinbmwmkiller Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Skrevet Mars 3, 2012 Kjøpt eksos stuss til eksosen ble bra
martinbmwmkiller Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Skrevet Mars 8, 2012 ja da har man bestil nye retro felger fra england
martinbmwmkiller Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Skrevet Mars 11, 2012 Da har man pusset ned og lakert bremsene bak til 328. er ventilerte bak så må ha på de pusset ned forstillings nav og lakert de også. skal sandblåse forstillings ramme som skal også lakeres Her har jeg lagt på rustfri grunning
martinbmwmkiller Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Skrevet Mars 11, 2012 Dagens arbeid. fikk sandblåst forstillings ramma og lakert den
carlhaakon Skrevet Mars 12, 2012 Skrevet Mars 12, 2012 Du vet det står i reglemanget at det skal legges ut så mye info som er mulig når du har tråd under prosjekter på bimmers, ingen hemmeligheter da vettu Blir moro og se hva du har kjøpt av felger
martinbmwmkiller Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Skrevet Mars 12, 2012 Du vet det står i reglemanget at det skal legges ut så mye info som er mulig når du har tråd under prosjekter på bimmers, ingen hemmeligheter da vettu Blir moro og se hva du har kjøpt av felger det viste jeg ikke men må jo gjøre det litt spennende for de som titter her da men 328 din er den bygd om eller ? fordi jeg må få fjærne ews. har dme styrenheten med ikke ews. har du noe forslag ??
ZhilleN Skrevet Mars 12, 2012 Skrevet Mars 12, 2012 Hei hei, ikke prøve og ro nå, mere info om de felga??
martinbmwmkiller Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Skrevet Mars 12, 2012 Her er felgene jeg har bestilt skal bestille dekk neste lønning, så det blir dekkstrekk og camber + senk
carlhaakon Skrevet Mars 12, 2012 Skrevet Mars 12, 2012 Konge jeg Har orginal 328 så har ikke det problemet, men bror min har bygd om og han hadde først orginal nøkelen i tilegg får og få starte, men han kjøpte seg chipp uten EWS og dermed løste han problemet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå