Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 520
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Her er diffen ferdig montert sammen :) neste nå er å pusse ned bak brems kalyper for rød lakering av de ;) også skal jeg pusse rein drivakslene.

neste lønning så blir det bestilling av nye retro 18" felger ;) se lengre bak i postene

q1e3pzl5mjpluh2pedgy.jpg

Skrevet

Da har jeg fått renset servopumpa + feste å lakert det. litt smådetaljer er på gang nå å ;) fikk montert m52 kittet tomgangsregulator med andre vakumslanger til m50 innsug :) ta en titt på bildene ;)

9bphsick72cho8mjrdr2.jpg

jxy1i6v73nv2luiiwqrz.jpg

zhnyxsmaf5d0619i0jx6.jpg

Er det noen som har montert sånt kitt som jeg har montert ? hvor skal denne slangen henn i kittet. står heat shrink hoes :S ??

kd3r8m8w0bd1vhq8pghu.jpg

5ab2o6iqljylrf91e133.jpg

7ip72a9zoam2dgfmkehv.jpg

3pab6q14p2ringpkjuho.jpg

x8b1hzkj2gmstpjfpfqz.jpg

Skrevet

Jeg sitter med Akkurat det samme kitet foran meg nå.. mener jeg har sett det stå i bruksanvisningen ? for å skjøte eller blende noen slanger :P

Anyway: ser veldig bra ut, liker fremgangen! følger med, selvom jeg ikke skriver her så ofte.. :)

Skrevet
Jeg sitter med Akkurat det samme kitet foran meg nå.. mener jeg har sett det stå i bruksanvisningen ? for å skjøte eller blende noen slanger :P

Anyway: ser veldig bra ut, liker fremgangen! følger med, selvom jeg ikke skriver her så ofte.. :)

i kittet mitt så følgte det med bare hva delene het :P? så hvis du kan finne ut hvor den skal så hadde det vært fint :D ja vet du noe om ews system osv ?

Skrevet

Lest gjennom hele tråden:) Liker arbeidet ditt og bilen din! :D Har blitt bitt av e36 basillen etter en tur i en slik bil med m3 motor :P hehe.. Stå på som du gjør, følger med.

Kjellsen

Skrevet

i kittet mitt så følgte det med bare hva delene het :P? så hvis du kan finne ut hvor den skal så hadde det vært fint :D ja vet du noe om ews system osv ?

Step 70: using a sharp blade or a razorble cut crank case ventilator to valve cover hose midwaybetween ribbed sections of pipe.

Step 71: insert the now separated ends of the crank case ventilator hose into the supplied adhesive shrink tubing hos extender.

ut ifra bildene ser det ut som den kun skal forlenge veivhusventilasjonsrøret. :)

Har lite peiling på EWS, desverre :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...