hypah Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Tøft.. Tenker overlading mtp arp og grommere clutch etc?
martinbmwmkiller Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 da har man bestilt servo slanger har lekasje så det holder
martinbmwmkiller Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 blir no arp bolter og litt sintere cluch pakke med letta svinghjul å. andre små gromsaker
martinbmwmkiller Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Skrevet Februar 12, 2012 Da hadde svingarm foringsfeste knekt den tokk kvelden i rundkjøringa fikk bilen hjem å fikk sveiset på feste med bolter øverst, sån du ser på bilde. også har jeg fått pussa ned og lakert diffen
martinbmwmkiller Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 Her er diffen ferdig montert sammen neste nå er å pusse ned bak brems kalyper for rød lakering av de også skal jeg pusse rein drivakslene. neste lønning så blir det bestilling av nye retro 18" felger se lengre bak i postene
martinbmwmkiller Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Skrevet Februar 18, 2012 Da har jeg fått byttet varmeapperat pumpe og fått nye servoslanger Mangler 1 slange til
martinbmwmkiller Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Skrevet Februar 19, 2012 Da har jeg fått renset servopumpa + feste å lakert det. litt smådetaljer er på gang nå å fikk montert m52 kittet tomgangsregulator med andre vakumslanger til m50 innsug ta en titt på bildene Er det noen som har montert sånt kitt som jeg har montert ? hvor skal denne slangen henn i kittet. står heat shrink hoes :S ??
tordah Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Jeg sitter med Akkurat det samme kitet foran meg nå.. mener jeg har sett det stå i bruksanvisningen ? for å skjøte eller blende noen slanger Anyway: ser veldig bra ut, liker fremgangen! følger med, selvom jeg ikke skriver her så ofte..
martinbmwmkiller Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Skrevet Februar 20, 2012 Jeg sitter med Akkurat det samme kitet foran meg nå.. mener jeg har sett det stå i bruksanvisningen ? for å skjøte eller blende noen slanger Anyway: ser veldig bra ut, liker fremgangen! følger med, selvom jeg ikke skriver her så ofte.. i kittet mitt så følgte det med bare hva delene het ? så hvis du kan finne ut hvor den skal så hadde det vært fint ja vet du noe om ews system osv ?
Kjellsen Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Lest gjennom hele tråden:) Liker arbeidet ditt og bilen din! Har blitt bitt av e36 basillen etter en tur i en slik bil med m3 motor hehe.. Stå på som du gjør, følger med. Kjellsen
tordah Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Jeg sitter med Akkurat det samme kitet foran meg nå.. mener jeg har sett det stå i bruksanvisningen ? for å skjøte eller blende noen slanger Anyway: ser veldig bra ut, liker fremgangen! følger med, selvom jeg ikke skriver her så ofte.. i kittet mitt så følgte det med bare hva delene het ? så hvis du kan finne ut hvor den skal så hadde det vært fint ja vet du noe om ews system osv ? Step 70: using a sharp blade or a razorble cut crank case ventilator to valve cover hose midwaybetween ribbed sections of pipe. Step 71: insert the now separated ends of the crank case ventilator hose into the supplied adhesive shrink tubing hos extender. ut ifra bildene ser det ut som den kun skal forlenge veivhusventilasjonsrøret. Har lite peiling på EWS, desverre
martinbmwmkiller Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Skrevet Februar 21, 2012 Takk for hjelpen uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå