martinbmwmkiller Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Skrevet Februar 21, 2012 kunne du ta bilde av det ? evnt om det finnes internett bruksanvisning ? eller noe jeg kan søke på
Lorentzose Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Var det rust som gjor att foringsfestet knakk ? skjedde akuratt det samme med meg her igår!
tordah Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 kunne du ta bilde av det ? evnt om det finnes internett bruksanvisning ? eller noe jeg kan søke på Kan se om jeg får knipset noen bilder etterpå
martinbmwmkiller Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Skrevet Februar 22, 2012 Vet også noen hvor man kan finne en grei/ billig supersharger kitt til m52 328i ?
martinbmwmkiller Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Skrevet Februar 24, 2012 Da har man fått byttet termostat, så nå blir den varm fikk byttet servoslangene, pusset rein boltene og bytta til nye kobberpakninger ble nice. fikk lufta systemet. så nå er det ingen lekasje mer på den motoren som står i bilen nå ikke 328 Old vs Ny Vasket å klart til montering av de nye slangene På plass ble bra kjøpt uorginale, med mindre pris med samme kvalitet som orginale .....
martinbmwmkiller Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Skrevet Februar 24, 2012 Fant et gammelt bilde av bmw min se når jeg kjøpte den så den sånn ut ... Og sånn ser den ut nå kommer mye gromdeler ettervært ja står vinterhjul på nå
martinbmwmkiller Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Skrevet Februar 28, 2012 Da har man fått nye pakninger til oljefilterhuset til motoren, veivhuslager, pakning til bakre veivhus og fått short shift se om den passer da :S skulle få 3000k xenonkitt i posten, men posten har såklart ikke lest riktig på pakka hvor den skal gå. så får den seinere en gang
martinbmwmkiller Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 Da har man fått gjordt reint bakre eksos med eksos spjeld. pussa ned og polert opp skal sette på short shiften i morgen
carlhaakon Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 greia med spjellet da? kun ett rør som er i bruk når bilen står på laft turtall, når man gir på litt så åpner spjellet seg så man får mer lyd
martinbmwmkiller Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Skrevet Mars 1, 2012 følgte orginalt med 328 motoren jeg kjøpte
martinbmwmkiller Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Skrevet Mars 1, 2012 Da har man montert på short shift fungerer som bare det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå