Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 520
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
den gjør sånn at ikke den første diffbolten knekker under pådrag. min har knukket flere ganger. derfor

var sveisa fra før av

da tror e min me e knukke:S det braker i heile driverket viss e sleppe klutsen fort å trykke den igjen fort, som om noe e laust. har du fått på bakstillinga med også ? eller det du skal gjør i morgen?

Skrevet

da slipper du knekt bolt :P på den sia vac motorsports. com kan du se sykt mye som kan gjøre bmw din mer racing prega og som tåler det. penga kan fly veldig fort. den braketten hitt til norga coster ca 2 laken eller 330,35 doller med frakt

Skrevet

Da har man fått luftet kjølevannsystemet,montert front parti deler ,lytker osv :) og fikk testa girkassa om den fungerte på alle gira og cluchen :) eneste som er iriterende er at dynamoen lager ulyd fra et av lagrene dens -_- høres ut som en skrukompressor :P

Skrevet

Ja da har jeg endelig blitt ferdig med motoren :) går som bare det. må bare bytte dynamoen fordi lagrene i den er gående :P så du hører bare det :P og en pakning til kamakselføleren som jeg har glemt :/ skal ta med bilen på jobben i morgen å titte under om mer lekasje

intompbhkueg6hjgelww.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...