haybimmsen Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 hva gjør den`? har du sveisa inn m3 forsterkninger bake også eller?
martinbmwmkiller Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Skrevet Juni 25, 2012 den gjør sånn at ikke den første diffbolten knekker under pådrag. min har knukket flere ganger. derfor var sveisa fra før av
martinbmwmkiller Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Skrevet Juni 25, 2012 er er linken https://www.nexternal.com/vacmotors/sto ... -p521.aspx
haybimmsen Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 den gjør sånn at ikke den første diffbolten knekker under pådrag. min har knukket flere ganger. derforvar sveisa fra før av da tror e min me e knukke:S det braker i heile driverket viss e sleppe klutsen fort å trykke den igjen fort, som om noe e laust. har du fått på bakstillinga med også ? eller det du skal gjør i morgen?
martinbmwmkiller Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Skrevet Juni 25, 2012 da har den knekt.! jeg borra et hull gjennom gjengene å satte på en kumbobolt som hålt på min 320 men med denne doningen nå så ryker den tvert, bakstillinga er satt på for leeenge siden.
martinbmwmkiller Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Skrevet Juni 25, 2012 Her er et bedre bilde av braketten
haybimmsen Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 aha, ja da ser e, søren da. bynne å bli litt plukk på bilen min i vinter..
martinbmwmkiller Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Skrevet Juni 25, 2012 da slipper du knekt bolt på den sia vac motorsports. com kan du se sykt mye som kan gjøre bmw din mer racing prega og som tåler det. penga kan fly veldig fort. den braketten hitt til norga coster ca 2 laken eller 330,35 doller med frakt
martinbmwmkiller Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 Da har man fått luftet kjølevannsystemet,montert front parti deler ,lytker osv og fikk testa girkassa om den fungerte på alle gira og cluchen eneste som er iriterende er at dynamoen lager ulyd fra et av lagrene dens høres ut som en skrukompressor
martinbmwmkiller Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Skrevet Juni 27, 2012 Ja da har jeg endelig blitt ferdig med motoren går som bare det. må bare bytte dynamoen fordi lagrene i den er gående så du hører bare det og en pakning til kamakselføleren som jeg har glemt :/ skal ta med bilen på jobben i morgen å titte under om mer lekasje
martinbmwmkiller Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Skrevet Juni 30, 2012 neste gjøre og kjøpsliste er * kjøpe forsterknings brakett til diff bolt bak * kjøpe oljekjøler kit og montere på * overhale forstilling med nye deler * fjærne litt rust under bilen i vinter
martinbmwmkiller Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Skrevet Juli 1, 2012 da har man fått byttet dynamoen som lagde ulyd
haybimmsen Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Du får ting gjort du altså! Brukte du elefant bukk når du bytta motor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå