JIMVP Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 skulle montere KN konfilter på min 520i e34 toring 92 mod. m50b20 enkel vanos ista, og da fannt jeg en føler som var montert i bakkant av den orginale luftfilterboxen. var 2 slanger som gikk inn på den.. er dette noe vakum greier for registrering av tett filter?? jeg tok den bare hel ut og stipsa den opp så den henger i friluft.. har vell ikke noe å si det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonern Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 jeg har gjort det samme noen ganer. det har gått fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 En sløyfe fra kjølevannet det der. Skal gi litt varme for og forhindre ising av spjeld, noe jeg tror aldri har skjedd, så løsningen din er gulle god den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Det er en temperaturgiver som kan åpne og starte sirkulasjon av kjølevann rundt gass spjeldet for at det ikke skal ise. Har ikke noe å si at du stripsa den til sies nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 fiiiiint utrolig for en lyd forsjell det ble! mye penere lyd av 50in med K&N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå