LasseEllingsen Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Hei! En snøball av en venn av meg klarte å ødelegge festet til askebegeret i midtkonsollen, som gjør at jeg må ha av midtkonsolldekselet. Prøvde på det i sted men holdt på å røske alt vegg i mellom. Så før jeg ødelegger noe tenker jeg å forhøre meg her på forumet Har klart å ta av "girspakeskinnet" og løsnet på skruene der. Har også skrudd av de to skruene i armlenet. I tillegg har jeg løftet på dekselet så to klips løsner, men alikevel løsner ikke dekselet. Er det flere skruer som må løsnes? Må jeg ta av oppbevaringsboksen? Hva må jeg gjøre?! Slik ser midtkonsollen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Kanskje den kan hjelpe deg http://www.bmwtips.com/tipsntricks/Remo ... onsole.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 tusen takk mudbug! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå