Zephyr Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Lurer på om noen har lyst på delebil. Har en BMW E36 318i delebil stående. Bilen kjørte av veien og skadet fronten før den ble kjøpt av meg. http://www.h-avis.no/nyheter/slapp-fra-det-med-lettere-skader-1.1776025 Ring ved interesse: 92607901 Bilen står på Bokn i Rogaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zephyr Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 3000 kr Kommer du og henter og tar en hurtig avgjørelse så kan det jo prutes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 synd denne står et stykke unna... ellers hadde jeg kjøpt den:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zephyr Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 synd denne står et stykke unna... ellers hadde jeg kjøpt den:/ Ja det var synd, for den går på Olas bil viss ingen vil ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zephyr Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 En siste bump, går på dynga når jeg komme hjem viss ingen vil ha den for vrak pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedlex Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zephyr Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Det var en manuel. den er levert til Ola's bil på karmøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå