killarinc Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Hei selger et par med raceland coilovers til e39. Har bare brukt de forran siden jeg har nivåreg bak på min. Selges til høysbydende. Kan vell si til i mårra. Kan hentes i hokksund/drammen område eller sendes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Kan du ta bilde av innfestningan på de??Og måle hullet i nedkant av de?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 14mm invendig og ca 21mm utvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Passer disse bak på e39 touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Ska måle litt på chevellen imorra=)Så tar æ kontakt igjen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 Passer disse bak på e39 touring? Vis du ikke har nivåreg så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Passer ikke på touring. Der er det seperate fjører og demper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 Passer ikke på touring. Der er det seperate fjører og demper. Ikke når man bruker coilovers vell? mulig jeg tar feil, men har aldri sett coilovers som er separate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 Tok nok feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Passer ikke på touring. Der er det seperate fjører og demper. Ikke når man bruker coilovers vell? mulig jeg tar feil, men har aldri sett coilovers som er separate. Spiller ikke noe rolle om det er coilovers eller ei. Fjører skal sitte på et sted og demper ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 Passer ikke på touring. Der er det seperate fjører og demper. Ikke når man bruker coilovers vell? mulig jeg tar feil, men har aldri sett coilovers som er separate. Spiller ikke noe rolle om det er coilovers eller ei. Fjører skal sitte på et sted og demper ved siden av. Sa jeg tok feil gjorde jeg ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aladdin80 Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 På e39 touring er det separat fjær og demper, har akkurat montert justerbart senkesett på min touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå