Bmw mann Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 Selger M3 sideskjørt og girkasse som overskriften sier. Skjørtene er uten skade med deksel hvor en kan bruke original jekk. Kommer fra en importert m3 så dette er original vare. fargen er noe mørk blå. nesten svart. Selges for 500 kr Girkassa skal ifølge en her på forumet vært kjørt 65000 km. Dette kan ikke garanteres fra meg da jeg aldri fikk dokumentasjon som tilsa dette. Girkassen er ikke prøvd da prosjektet er solgt. Selges for HBO 2000 kr Bakdempere fra H&R. Vet ikke kjørelengde på disse. Sto på en importert M3. I god stand Selges for HBO 1000 kr Kan sendes om det forhåndsbetales for varen og frakt ordnes.
in2you Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 Hei, tar sideskjørtene eg! Kan hente imorgen om det passer bra? Sender deg en PM
sindre325im Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Hei, er ikke så BMW viten enda så må nesten spørre om det er en 6-trinns girkasse?
Bmw mann Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Skrevet Februar 25, 2011 Aldri prøvd kassa og har sikkert like mye peiling som deg... Men, tror det er en 6 trinns, Var ihvertfall det forrige eier sa.. Kassa går til første mann som betaler 2500,- + frakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå