dav-a Skrevet Februar 19, 2011 Skrevet Februar 19, 2011 Nydelig tøff den ble nå! Kledde bilen fint den der!
miklysa Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Skrevet Februar 25, 2011 Hva blir neste på innkjøpslista? Senkesett!
codex Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Pent! Likte fronten, og når felgene kommer på og blir senka så er jo dette en inner tier!
Eksos Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Må få den laaaav no da Jan Eivind blir kanon de her!
miklysa Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Skrevet Februar 27, 2011 Må få den laaaav no da Jan Eivind blir kanon de her! Senk og soting kommer i sommerferien, Håvard Inntil da må jeg holde kjerringa glad ved å prøøøøve å ikke bruke så mye penger på stasj til den
Eksos Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Må få den laaaav no da Jan Eivind blir kanon de her! Senk og soting kommer i sommerferien, Håvard Inntil da må jeg holde kjerringa glad ved å prøøøøve å ikke bruke så mye penger på stasj til den Trenger ho å vite alt da? Tviler på litt senk blir lagt merke til
miklysa Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Skrevet Februar 27, 2011 Må få den laaaav no da Jan Eivind blir kanon de her! Senk og soting kommer i sommerferien, Håvard Inntil da må jeg holde kjerringa glad ved å prøøøøve å ikke bruke så mye penger på stasj til den Trenger ho å vite alt da? Tviler på litt senk blir lagt merke til Man blir nok å merke det, ja Jeg holder en lav profil fram til sommerferien. Da skal jeg virkelig holde en lav profil Jeg vurderer btw å kjøpe en slik bakluke som skal lakkeres i bilens farge, men disse er svindyre. Det som står på bilen min nå, er en CSL-look spoiler, men det er mye finere når bakluke med spoiler er én del..
Mering90 Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Bare å leite fram sparkel da Eivind! Det har jeg fortalt deg før! Lim og sparkel - Puss ned alt å lakker på nytt!
miklysa Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Skrevet Februar 28, 2011 Sommerfelger! Måtte slenge de på for å se hvordan det ble Jada, senk kommer! Noen som sa dekkstrekk? ]
codex Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Fine felger så med senk'en ja så blir det jo helt kanon
miklysa Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Skrevet Februar 28, 2011 Fine felger så med senk'en ja så blir det jo helt kanon Mye kommer
miklysa Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Skrevet Mars 17, 2011 Jah, da har lakken begynt å flasse av felgene noe jævlig så etter litt frem og tilbake med GS, får jeg tilsendt nye felger, men ikke av samme type. Jeg gleder meg til å se hvordan det blir! In other news fant jeg noe jeg skal ha. Jeg har hatt planer om å oppgradere lydanlegget i bilen og nå har jeg funnet hva jeg skal ha. Visste ikke at det var sub under framsetene mine, men det er heller ikke rart da mengden lyd de gir ut kan slåes av en mobiltelefon så da skal jeg gå for disse to snacksene: Høytalere: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=20103060 Headunit: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=26920747 Headuniten er laget av et firma som spesialiserer seg på å lage audio-ting til BMW, Audi og Mercedes så i tillegg til å være utrolig bra så ser det originalt ut! *sikle*
Eksos Skrevet Mars 17, 2011 Skrevet Mars 17, 2011 Blir sikkert kanon med en slik spiller Får du modda den til å takle sendinger ifra bakkenettet også kanskje? Hvilke hjul har du på vei da Eivind Jan?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå