Mering90 Skrevet Mai 22, 2011 Skrevet Mai 22, 2011 Har du funnet ut noe mer om interiøret? Jeg skulle gjerne hatt meg et sort skinninteriør - sport,
miklysa Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Skrevet Mai 24, 2011 Har du funnet ut noe mer om interiøret? Jeg skulle gjerne hatt meg et sort skinninteriør - sport, Jessda, sommerplanene er klare så nå får jeg bare håpe at alt går som smurt!
miklysa Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Skrevet Mai 29, 2011 Da er Eibach Sportline senkesett bestilt! Gleder meg som en unge!! Blir 45-50mm foran og 35mm bak, så dette blir meget lavt
miklysa Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 Skal bestille nye interiørlister om noen uker! Har sølvgråe, kjedelige lister originalt så da tenkte jeg å bestille originale diamantsvarte lister som dette
Eksos Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Stemmer for at du kjøper en skikkelig carbonfolie og legger rundt listene
miklysa Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 Karbonfolie er jo ikke dumt da det finnes noen bra typer fra 3M. Men det lureste da er å få tak i pre-cut folie. Grunnen til det kan du jo prøve selv ved å prøve å brette et a4-ark ned over et hjørne på et bord eller en benk. Har vurdert tanken da, men vi får se hva valget faller på Om du har noen gode idéer eller alternativer så kan du jo bare poste det her
miklysa Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 Da skal jeg på posten å hente senkesettet etter jobb, så da får jeg håpe at man finner tid til å gjøre arbeidet i helgen
miklysa Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 Skal Dag røre denne bilen også? Ajajaj.... Neida
miklysa Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Skrevet Juni 13, 2011 Da er bilen senket foran! Får ta bak etterhvert da jeg ikke har hatt nok tid nå i helgen. Forskjellen på før og etter foran er ganske stor egentlig.
Mering90 Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Måtte no vær ein gong! Du får ta turen i vaskehallen for LO idag så får vi se på senken på begge bilene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå