Eirik Viste Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Kjøpte en motor som hadde defekt inni motoren. Har da slaktet motoren og selger deler som jeg ikke skal ha selv. Toppen skal være i orden og ser helt fin ut. Selges for 2.500 kr + frakt med ventiler men uten kammer m.m. Har blokk med veiv, råder og stempler som kan selges for 500 kr + frakt. Oljepumpe, register og bunnpanne mangler. Mulig at det er en råde som er litt bøyd. Den bremser litt i et par posisjoner når veiven dreies rundt. Kanskje interessant for noen som skal borre opp eller stroke motor til turbobruk. Har ekstra E36 eller E39 bunnpanne og oljepumpe og. Eirik. 92 22 65 44.
DANI Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 har du komplett ledningsnett t m50b25 uten vanos
Eirik Viste Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Skrevet Februar 8, 2011 Ja, jeg har en ekstra starter. 500 kr + frakt. Angående ledningsnett må jeg ta en nærmere kikk og. Ledningsnettet fra denne motoren var tilpasset E30, og er solgt sammen med en annen motor. Men tror at jeg skal ha et ekstra non vanos ledningsnett og. Selve ledningsnettet uten sensorer vil da koste 800 kr hvis du henter hos meg, Dani. Eirik.
HypeTraxX Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Ja, jeg har en ekstra starter. 500 kr + frakt.Jeg skal tenke på det! Det er til en bil jeg skal selge, så jeg får se hva evt kjøper sier før salg!
Johnsen86 Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Har kammer til slik topp om noen trenger! viewtopic.php?f=14&t=179684 Free bump
DANI Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Ja, jeg har en ekstra starter. 500 kr + frakt.Angående ledningsnett må jeg ta en nærmere kikk og. Ledningsnettet fra denne motoren var tilpasset E30, og er solgt sammen med en annen motor. Men tror at jeg skal ha et ekstra non vanos ledningsnett og. Selve ledningsnettet uten sensorer vil da koste 800 kr hvis du henter hos meg, Dani. Eirik. ja det er flott,må være til e36
Eirik Viste Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 Jo, har innsug og lmm. Men skal bruke de delene selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå