Batista2 Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Heisann! Hvordan kan man ta ut midtkonsollen på en E36? Tenkte å bytte ut med carbon! På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØrjanHøyvik Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 hei, er ei skrue under nødlyd bryteren og noe skruer i askebegera. oppunder der liksom. ihvertfall ei elle 2 i askebegeret bak. så har du det ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Batista2 Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 Takker for svar, men hva med den "konsollen" rundt der girkula ligger??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØrjanHøyvik Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 litt usikker. men lure litt på om det er ei skrue oppunder sigarett tenneren. også er det ei skrue du ser når du har fått ut den andre. skal være to skruer oppunder temperatur justeringane ein plass der. når ein får den litt løs så er det no bare og lirke litt og kjenne etter kor den sitte så finne du nok skruene. når eg tenke meg litt om så trur eg det er noen skruer når tar vekk side panelet der liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Batista2 Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Javel. Takker og bukker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå