BmOle Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Heisann. Jeg er ny her på forumet, og skal legge ut mitt Bmw prosjekt. håper dere tar meg godt imot. Jeg var lenge på jakt etter en førstegangsbil jeg kunne fikse opp. Og jeg fikk et tips av en kompis. Reiste opp og kjøpte bilen, 525. med en 518 donorbil. Tengte og bruke 518 som delebil, flytte over faceliften osv. Litt bilder! Litt bilder av 518. En liten bulk, har skifta skjermen Sjekk av motorom. Alt såg greit ut Ser litt rustete og trist ut, men bildet lyver. Sjekk av klosser, skive og hjullager. 19 toms felger Trengte Nye storforinger bak, jeg tok en tur til han som Driver Powerflex her i norge. Geniale foringer, med livstidsgaranti så lenge du eier bilen di står på. Det var alt jeg hadde nå. Blir mer etterhvert! fint med komentarer! Update 24/05.11 Hei! lenge siden sist nå! Fått gjort litt, men dårlig med bilder. kjøpt inn litt deler. dører med elektriske vindu, og lister rundt biler, fikk tak i lister fra M5, passet jo over så tok di. fikk tak i noen småsnasne felger, 1 felg er såvidt kandkjørt, litt striper.. ubetydelig ved polering. interiørdeler, noen med skinn osv.. en ny forskjerm, høgre side framme, Og faktisk med samme farge og ingen rust eller striper.. Og har gjort litt arbeid siden sist, Fikk skiftet storforinger, og på høgre siden satt den forjævlig så jeg måtte bruke varme.. Uansett, litt bilder av arbeidet, OG bilder av felgene! Inn med kebaben min! Felgene! Noen som vet vilke felger dette er? Syntest di passet godt på e34 så kjøpte di, slik jeg har noen mer kurrante en det andre jeg har. Skal pusses opp og prøve og gjøre dem "akseptable"..
BmOle Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 Trodde det kom til å bli mer respons en dette, menmen.
Tzunami Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Ser ut som du har fått deg noen gode prosjekter gitt lekkert med v8fronten på e34 også! ang respons så må du ikke ha for store forhåpninger av bimmersfolket, de(vi) er bildekåte, leser det meste, og hjelper på spørsmål og problemer, men kommer nok ikke en haug med kommentarer så lenge du ikke har noe helt insane biler men fortsett og hold oss oppdatert så skal du se av kommentarene kommer
bmmww1 Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Gratulera med bra biler ! få opp masse bilder, savner intriørbilder
BmOle Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 Ser ut som du har fått deg noen gode prosjekter gitt lekkert med v8fronten på e34 også!ang respons så må du ikke ha for store forhåpninger av bimmersfolket, de(vi) er bildekåte, leser det meste, og hjelper på spørsmål og problemer, men kommer nok ikke en haug med kommentarer så lenge du ikke har noe helt insane biler men fortsett og hold oss oppdatert så skal du se av kommentarene kommer Tja, hehe. Da er jeg klar over det! Oppdatert blir dere. skal kanskje skifte foringer i dag, og så skal jeg tenke litt på om jeg vil ha orginalfarge eller finne en annen fin farge jeg liker! tenker litt på mørk kandyrød.
BmOle Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 Gratulera med bra biler ! få opp masse bilder, savner intriørbilder Takker:) Tja, kan ta noen interiørbilder ja, men er ikke så stolt over førerstolen, som jeg grusomt har lyst og skifte ut. Men bilder blir det!
BmOle Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Skrevet Februar 18, 2011 Hei, håper noen kan svare meg på dette. har 2 dører med elektriske vinduer, som jeg lurer på og sette på, har også bryterpanelet. noen som vet om det bare er plug and play? fremre dører, til 525. lurer på om der ligger ledninger i ledningspølsa i dørkanten? og det er koblinger klare til bryterpanelet til bryterne? Noen som har gjort dette før? og hva måtte gjøres? Takker for svar.
gnilb Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Velkommen til forumet og gratulerer med fin første bil Kult å se flere som har E34 525IA som første bil! Hva må til for å få skilter på den? Og hva slags eksospotte har du? Her skal jeg følge med
bmmww1 Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 trur de skal vere ganske enkelt å legge opp til elektriske vindu, på eine eg hadde lå alt klart i mittkonsollen.
BmOle Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Velkommen til forumet og gratulerer med fin første bil Kult å se flere som har E34 525IA som første bil! Hva må til for å få skilter på den? Og hva slags eksospotte har du? Her skal jeg følge med Tja, Den er godkjent. helt fram til neste år tror jeg, om jeg ikke husker feil.. Tja ikke så mange som har 525 nei! Jeg har av merket Simons? noe i den dur. det er grenrør, og helt bak til eksospotte. den er orginal, med noen moddifikasjoner.
BmOle Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 trur de skal vere ganske enkelt å legge opp til elektriske vindu, på eine eg hadde lå alt klart i mittkonsollen. Ahaa, fint du svarte, begynte egentlig og haste! men alt lå klart i midtkonsollen, lå alt klart i dørene også?
bmmww1 Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 eg trekte bare plus å minus sammen med alle andre ledningene eg, va igrunn bare midlertidigt med funka bra så eg lot de bare ver
BmOle Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Blir bra ditta Bra blir det ja, blir litt langtidsprosjekt men. kjedli når stormen rammer oss, får gjort lite da, hadde planlagt og rustsveise og litt sånt men. Kjøpte du felgene?
BmOle Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 eg trekte bare plus å minus sammen med alle andre ledningene eg, va igrunn bare midlertidigt med funka bra så eg lot de bare ver Ahh okey, daså! enklere en jeg hadde tengt meg, Da BLIR det elektriske vinduer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå