eivind09 Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Hei! jeg har en 520i e39 1998 mod, med ettermonterte angeleyes. Lyktene er komplette med angel eyes ringene, men jeg vet ikke hvor/ hvordan jeg skal koble ledningene som kommer fra angel eysene.. tror det er totalt 6 stk. ledninger fra hver lykt. er det noen som sitter med bilder/ framgangsmåte?? takk for all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind09 Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind09 Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 Ingen?? hadde vært veldig fint med noen kloke ord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 på parklys ledningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind09 Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 Hvordan da? er ikke 6 kontakter på parklysledningen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind09 Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 Fikk kobla angeleyes'a på parklyset, men det ble sjukt svakt lys, brukte noen strømstjelere. noen ide om hvorfor det lyste så svakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 hvordan angleyes er det du har ? er det ccfl så skal det sitte en balast der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind09 Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Tror det er en kopi, men hva er ccfl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 hvordan angleyes er det du har ? er det ccfl så skal det sitte en balast der. Skal være balast ja for hver side. Er det på ccfl ringene jeg har liggene. Trenger mye mer spenning en det som kommer fra vanlig parklys ledning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Er de svarte boksene du ser på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 eivind09 : Legg ut bilde av lyktene dine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind09 Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 skal gjøre det, men sitter på skolebenken nå, så bildene kommer i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå