KalMar Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Ja, da fant jeg ut hvilken du mente Kan det være greit å bytte denne? Får tak i den på jobben!Ikke vært motorbytte nei Vis det var tempføler du tenkte på, så ville jeg ha ohmet den og prøvd og ohmet en annen for å se om det var noen serlig forskjell. Men husk at de må ha ca samme temp, for ohmen blir forskjellig etter temperatur. Du må av med innsuget for å bytte føleren, så er litt kjipt å bytte og feilen er der fortsatt.
orjan_eie Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Har byttet alle innsugspakningen da jeg nettopp har hatt av toppen..
Halbakken Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 Ja, da fant jeg ut hvilken du mente Kan det være greit å bytte denne? Får tak i den på jobben!Ikke vært motorbytte nei Vis det var tempføler du tenkte på, så ville jeg ha ohmet den og prøvd og ohmet en annen for å se om det var noen serlig forskjell. Men husk at de må ha ca samme temp, for ohmen blir forskjellig etter temperatur. Du må av med innsuget for å bytte føleren, så er litt kjipt å bytte og feilen er der fortsatt. Faen altså Vurderer sterkt å ta en slange klemme og kvele den til den går normalt på tomgang
Halbakken Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 Har byttet alle innsugspakningen da jeg nettopp har hatt av toppen.. er det noe falskluft da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå