Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg kjøpte en Bmw E36 320 Coupe i går, men litt diverse som på gjøres. Blandt annet bytte Clutch. fjerne litt rust på hjulbuene bak, og ved lykta. Det må også byttes en Foring i bakstillinga. Det er også bulka på framskjermen så hovedlykta, blinklys og skjermen er tatt

dette blir et lite prosjekt der all rusta skal fjernes, og bilen skal bli fin igjen.

Men det blir ikke noe hastverk prosjekt, så blir ikke noe oppdateringer vær da, dette er en bil jeg trur jeg kommer til å ha lenge. Bilder kommer

Men Clutch blir mest sannsynelig byttet i helga:D

vzrllh94pqqupxvijgxp.jpg

vy3mekcc825rjqvnkrqp.jpg

5497yt38ea7f8ppdao94.jpg

chp9szmamzbzj9v5czmg.jpg

porsbk6b8pstp6e0xzzl.jpg

• 4 months later...
Skrevet

Etter ingen interesse så prosjektet mitt, så har jeg ikke giddi og lagt ut noe, men nå er den så og si ferdig så, jeg kan jo legge ut noen bilder av ossen den er blitt!:)

• 1 year later...
Skrevet

Yes, clutchen var utslitt da han hentet den av meg.

Bilen ble brukt som en "vinterbil", men dessverre ble jeg påkjørt i et parkeringshus, derav skadene i front.

Angret bittert i etterkant at jeg solgte da jeg likte bilen og fargen godt, hehe.

Skrevet
Yes, clutchen var utslitt da han hentet den av meg.

Bilen ble brukt som en "vinterbil", men dessverre ble jeg påkjørt i et parkeringshus, derav skadene i front.

Angret bittert i etterkant at jeg solgte da jeg likte bilen og fargen godt, hehe.

Aha! ;) ja bilen begynner å ta form nå ihvertfall! de skadene var jo minimale også ;)

Skrevet

Var ikke store skadene, men litt å jobbe med av innerskjermer og fester i hjulbuer. Da jeg trengte en bil hver dag ble den solgt til fordel for en annen.

• 3 weeks later...
Skrevet

det har gått neon steg tilbake, bilen står nå i deler, pga panser blåste opp og brettet seg over taket. så bilen blei plukket i deler igjen pga diverse skader, da oppdaget jeg at den har vært alvorlig krasjet engang. da begge baksjemene, og bak på bilen har vært bra krøkt. og i tilleg var den krøkt på venstre rammevang.også under alle asfalt mattene i gulvet var det jo seffølgelig mye rust.så har blitt mye fram og tilbake. men blir vell fårhåpentligvis bil igjen av den!

Skrevet
Hvilken vinge står på denne da? Og hvor er den kjøpt? :)

Fyr ut flere bilder da!

vingen er kjøpt hos koed, husker ikke helt hva den heter. men er noe etterligning av m3 vingen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...