phazer93 Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Hei, jeg kjøpte en Bmw E36 320 Coupe i går, men litt diverse som på gjøres. Blandt annet bytte Clutch. fjerne litt rust på hjulbuene bak, og ved lykta. Det må også byttes en Foring i bakstillinga. Det er også bulka på framskjermen så hovedlykta, blinklys og skjermen er tatt dette blir et lite prosjekt der all rusta skal fjernes, og bilen skal bli fin igjen. Men det blir ikke noe hastverk prosjekt, så blir ikke noe oppdateringer vær da, dette er en bil jeg trur jeg kommer til å ha lenge. Bilder kommer Men Clutch blir mest sannsynelig byttet i helga:D
phazer93 Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Skrevet Juni 27, 2011 Etter ingen interesse så prosjektet mitt, så har jeg ikke giddi og lagt ut noe, men nå er den så og si ferdig så, jeg kan jo legge ut noen bilder av ossen den er blitt!
generalen Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 Gamle bilen min jo..(Såg riktig nokk bedre ut da) Følger med eg. Få den på stell igjen
cha076 Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 Den ble jo meget bra, vet du hva fargen heter? syntes den var veldig fin
phazer93 Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Skrevet Juni 27, 2011 Er veldig fornøyd med fargen selv! er Bmw 266 lagunen green metalic
Kimmey Skrevet Oktober 11, 2012 Skrevet Oktober 11, 2012 Haha så vittig! denne holdte jeg faktisk på å kjøpe i fjor, men så greide jeg ikke å komme meg opp clutchen var gåen på den ikke sant?
Jansen2k Skrevet Oktober 11, 2012 Skrevet Oktober 11, 2012 Hvilken vinge står på denne da? Og hvor er den kjøpt? Fyr ut flere bilder da!
Peak Skrevet Oktober 12, 2012 Skrevet Oktober 12, 2012 Yes, clutchen var utslitt da han hentet den av meg. Bilen ble brukt som en "vinterbil", men dessverre ble jeg påkjørt i et parkeringshus, derav skadene i front. Angret bittert i etterkant at jeg solgte da jeg likte bilen og fargen godt, hehe.
Kimmey Skrevet Oktober 12, 2012 Skrevet Oktober 12, 2012 Yes, clutchen var utslitt da han hentet den av meg.Bilen ble brukt som en "vinterbil", men dessverre ble jeg påkjørt i et parkeringshus, derav skadene i front. Angret bittert i etterkant at jeg solgte da jeg likte bilen og fargen godt, hehe. Aha! ja bilen begynner å ta form nå ihvertfall! de skadene var jo minimale også
Peak Skrevet Oktober 12, 2012 Skrevet Oktober 12, 2012 Var ikke store skadene, men litt å jobbe med av innerskjermer og fester i hjulbuer. Da jeg trengte en bil hver dag ble den solgt til fordel for en annen.
phazer93 Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2012 det har gått neon steg tilbake, bilen står nå i deler, pga panser blåste opp og brettet seg over taket. så bilen blei plukket i deler igjen pga diverse skader, da oppdaget jeg at den har vært alvorlig krasjet engang. da begge baksjemene, og bak på bilen har vært bra krøkt. og i tilleg var den krøkt på venstre rammevang.også under alle asfalt mattene i gulvet var det jo seffølgelig mye rust.så har blitt mye fram og tilbake. men blir vell fårhåpentligvis bil igjen av den!
phazer93 Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2012 Hvilken vinge står på denne da? Og hvor er den kjøpt? Fyr ut flere bilder da! vingen er kjøpt hos koed, husker ikke helt hva den heter. men er noe etterligning av m3 vingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå