BMWPower Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Hvordan kan jeg ettermontere angel eyes på E46 facelift sedan? Dvs. jeg vet hvordan jeg demonterer lyktene osv, men hvor kan jeg kjøpe "ringene" som passer i disse lyktene. Selvsagt ikke et org. produkt Om noen har tips eller bilder fra produkter de har brukt, så hadde det vært topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 ja det skal godt gjøres å finne ett orginalt produkt til e46 når vi snakker AE. hehe Søk litt på forumet så finner du hundrevis av tråder om Ae på e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Ja søkte nå også, men fant lite. Mulig jeg må skrive litt anderledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 eBay, biltema, modbargains.com, umnitza.com, gsbildeler.no, google.com. Jeg kjøpte CCFL (Cold Catode Fluorescent Light) til min gamle bil på eBay, endte vel på rundt 2-300 kr inkl. frakt fra kina (500,- på biltema men de er i ferd med å utgå på lager for alltid). De er helt like som de som selges på GS, biltema osv. Ellers har du LED AE, sjekk umnitza.com, jeg har Orion V2 på min nåværende bil og de er veldig pene å se på, sterke pærer og mye mer holdbare enn CCFL ringene, da de ikke trenger invertere til å holde de i live, men koster litt ekstra, rundt 1200,- inkl. frakt fra usa tror jeg det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Kompis (davida) har AE fra Biltema. Det funker ganske bra det, men det hender de flimrer litt og bruker ofte lang tid på å "tenne" ordentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E36-E38-E39-E46-CCFL-Angel-Eyes-Halo-Rings-WHITE-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem4a9de6506dQQitemZ320476696685QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories <------- Ringene lyser på dette bildet Jeg kjøpte sånne, veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=179562 Selger AE som du kan bruke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 Takker for gode råd og tips Skal se hva jeg får handlet meg. Må "pimpe" opp vinterbilen litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå