killarinc Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Passer e36, e38, e39 og e46.. Er splitter nye og har to sett liggende. Tenkte meg rundt 600kr settet. Er det samme settet som er på gs sine sider. Følger med festematriell og det du trenger eller så kan man også bruke lim. Da er settene solgt. Kan ta inn flere ved interesse. Send pm 47993528 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1379 Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 et sett inneholder 4 ringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 et sett inneholder 4 ringer? Ja sef Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1379 Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 mye mulig jeg kjøper et sett når jeg får penger til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica M. R. Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Hvordan får man åpnet lykta og satt inn disse da? Har E46. Er interessert i et sett hvis det ikke er for mye stress! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Hvordan får man åpnet lykta og satt inn disse da? Har E46. Er interessert i et sett hvis det ikke er for mye stress! Det er det flere diy om på nettet og her inne tenker jeg, men kort fortalt så er det bare og ta ut lampa også sitter det noen hemper som du knepper opp med en skrutrekker og glasset kan tas av. På e46 så tror jeg du kan bruke klips til og feste de og de følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Her er en grei video om hvordan du bytter til ccfl ringer . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Filmen så grei ut, men jeg gjorde det enda enklere, klipsa bare ringene i toppen av reflektorene Ingen klipping eller filing nødvendig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Spørs litt åssen lykter man har osv osv alt må tilpasses til det man har. Jeg måtte jo ha dem forran glassene invendig så valgte og lime Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå