Jonern Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 prøvde noen coiler som mulig er defekt fra en 520 24v e34 til en lik og etterpå var den 520en som var i orden ikke som den var. har noen vært borti noe lignende?? event noen som har hjerne® tilsalgs og coiler?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonern Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 ingen som har vært borti noe sånt før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Transistorer i hjernen kan bli varme av overslag ved coiler.. så ja.. hjernen kan gå i stykker.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Jeg har både fungerende hjerne å coiler. Pm meg om du er interresert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Åpne hjernen å se om noe har svidd seg. Du lukter det som regel veldig fort om det har vært varmt inni der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel325i Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Dette har skjedd meg også.. Eller en bekjent sin bil.. BMW verkstedet feilsøkte bilen i et halvt års tid før eg prøvde med en ny coil og fiksa heile bilen som hadde gått på 5 sylindre et halvt år! BMW byttet hjerne to ganger++++... hehe.. 94 320ia cab... Var nok transistorene som røk ja.. mener vi bytta den i hjernen og.. 10 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonern Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 okay. takker for svar åssen måler man om coilene funker? eller må det spesial utstyr til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå