Dirty Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Har papirene på den, så kan sjekke vis det er nødvendig ? er kjørbar men kløtsjen frir ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor_m Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 La meg tenke litt først, jakter litt om dagane nemligt! Siden det er 4:14 timer fra meg til dei(uti fra finn anonnsen), og jeg har ikke tilgang på tralle så sliter jeg litt med å få den hjem med det første. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Får alltid leid en tralle! uansett ikke noe jeg ville kjørt 4-5 timer med i strekk! er jo en banebil bråker og herjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor_m Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Frister meg litt om dagene må jeg si. Og ja det er jo ingen problem å leie tralle. Men tenker på bil til å kjøre litt med i helgene, så bryr meg ikkje om bråk å støy egentligt. La meg tenke noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Ja da må du forte deg! for nå ryker motoren ut i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå