Mariuse34 Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Hei! Skal kjøre gjennom tyskland i mars. Tenkte å plukke opp litt deler til e39`en min. Noen som har noen gode steder, sider etc å anbefale? Marius
Kai-P. Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 http://www.schmiedmann.de, f.eks.? Ellers har du både Koed og Schmiedmann i Danmark om du kjører den veien.
Are. Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 ikke noe vits å dra til koed i Danmark ihvertfall, den tabben gjorde jeg i fjor sommer. Stod foran disken på et enormt lager, og sa hvilke deler jeg trengte. Da fikk jeg beskjed om å ringe til en kundebehandler i norge, for å sjekke om de hadde delen på lageret i Danmark, hvor jeg befant meg :S Det fikk de ikke til å sjekke selv..... Latterlig spør du meg Delen hadde de heller ikke.....30 mil ekstra for ingenting.... Pga av det irritasjonsmomentet, handler jeg kun hos GS nå...
E30Mtech2 Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 hehe ja ser den!men Koed er utrolig raske på deler! med tanke på at det mange ganger kommer fra dk! så går det raskt! men titt på ebay og se deg ut noen ``kupp`` gjerne privat!
fredriko Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 www.ebay.de + www.google.com/translate er en sikker vinner hos meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå