bent87 Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Hei ønsker å kjøpe e36 lykter samme hvilken tilsand så lenge dem er inntakte. Med inntakte så mener jeg at det ikke må komme vann inn i dem sånn at pæra sprenger. Ellers kan dem være støgge, ha sprikker, steisprut, etc Er til min rat car, og den vrakes til våren alikevel Bil: 4dørt 91mod mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Har fra 96 mod! sedan/touring Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Har depo lignene lykter i chrome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Har Hella lamper fra compact. Disse har ikke linser. Og det er HB3/HB4 pærer som sitter i de. Anyway.. kontakta bak på lampa er ikke lik som den vanlige runde du har fra før. Så må eventuelt kobles litt der bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bent87 Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Har fra 96 mod! sedan/touringHvor holder du til? Etne, Hordaland Dem passer vel ikke en 4dørt 91 mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bent87 Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Har depo lignene lykter i chrome mh, vil helst ha svarte, men pris da? Med inntakte så mener jeg at det ikke må komme vann inn i dem sånn at pæra sprenger. Ellers kan dem være støgge, ha sprikker, steisprut, etc er til min rat car, og den vrakes til våren alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Har depo lignene lykter i chrome mh, vil helst ha svarte, men pris da? Når eg sa intakte så mener jeg at det ikke kommer vann inn i dem, som sprenger pæra, eller kan dem være støgga etc er til min rat car, og den vrakes til våren alikevel Hmm, er ettermontert exenon i dem, er heller ikke brukt så mye så skal ha litt for dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bent87 Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Har depo lignene lykter i chrome mh, vil helst ha svarte, men pris da? Når eg sa intakte så mener jeg at det ikke kommer vann inn i dem, som sprenger pæra, eller kan dem være støgga etc er til min rat car, og den vrakes til våren alikevel Hmm, er ettermontert exenon i dem, er heller ikke brukt så mye så skal ha litt for dem Takker på tilbudet, men blir nok ikke mine dem. Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Har fra 96 mod! sedan/touringHvor holder du til? Etne, Hordaland Dem passer vel ikke en 4dørt 91 mod? Det vet jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bent87 Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Har Hella lamper fra compact.Disse har ikke linser. Og det er HB3/HB4 pærer som sitter i de. Anyway.. kontakta bak på lampa er ikke lik som den vanlige runde du har fra før. Så må eventuelt kobles litt der bare.. Det er dem med 2 "golf-lykter" inni lykta sant? Dem er dem svarte inni? Hva blir prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå