AlXz Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Noen som kan si meg hvilke ledninger fra motor-nettet som skal kobles til hvilke ledninger på bil-ledningsnettet for å få temperatur måleren til å funke? Satt m50 i e34'n før M30'n ble satt inn. Takker : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 UPP : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Satt det m50b20 eller m50b25 i den før ? Om det satt b20 har du gått fra 1-pol til 2-pol. Se i denne tråden: viewtopic.php?f=1&t=178051 Her er koblings skjema for 535 temp sensor: Kennethrh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 Satt m50b25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Satt m50b25 Ok, da er det nok ikke 1-pol/2-pol som er feilen da både m50b25 og m30 har 2-pol. Men se konlings skjemaet jeg la ved i forrige innlegg. Det viser hele routingen fra temp føleren til instrumentet så kan du feilsøke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 M50 og M30 motor kontaktene var ikke like, så har koblet det meste utenom. Men på vanntemp har jeg kun koblet én ledning mener jeg.. her er det 2 polet på både m50b25 og m30 sier du..? Da trenger jeg en ledning til da? : ) Takker xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Ja det skal være 2-pol på begge motorene. Men dette ser du jo da den til DME uansett er 2-pol. Så om begge temp. giverene på m30´n er 2-polte så er den til instrumentet også 2-polt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Aha, oki... takk : ) Har koblet pin4 (brun/lilla) fra m30 motor-nett til pin12 (brun/lilla) på m50 bil-nett. Peiling på den andre ledningen som har med vanntemp å gjøre? : ) Bildet viser 3 følere. Den i midten er ikke i bruk lenger. (var noe EML greier) De to andre følerene er 2polet begge to mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Om du har koblet brun/lilla på pin12 så er det brun/gul du mangler og den skal da til pin11 på m50 bil ledningsnettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Takker Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå