Hocus24 Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Heisann, har kjøpt meg en 02 mod 325 ci. Har snust litt inne på forumet, men finner ikke helt svar på mitt spørsmål. Er det noen drevne som har innstallert armlene i en e46..er det noe en sylfersk bmw-eier og amatør klarer alene? Lurer i samme slengen også på om det er vanskelig å montere skipose? mvh Hocus 24
S.Arnesen Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 å bytte midtkonsol til en midtkonsol med armlene er veldig fort gjort. Hvorfor man vil ha det klarer ikke ejg å forstå, men det er jo en annen ting Selv har jeg kjørt 4 bmw'r med armlene, og de var så i veien at jeg ble frustrert over å kjøre de bilene...
2000Touring Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Selv har jeg kjørt 4 bmw'r med armlene, og de var så i veien at jeg ble frustrert over å kjøre de bilene... Da er du feil konstruert Jeg klarer meg ikke uten det armlenet Første som skjer når jeg setter meg inn i bilen er at armen automatisk legger seg på armlenet. Men så er det nok veldig avhengig av hvordan man sitter i setet. Ligger man mye bakover kan den sikkert bli i veien. +1 på skipose - det sitter festet i 1 skrue Men det forutsetter at hullet er der fra før da... Vet ikke om det er der på alle biler jeg?
S.Arnesen Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Selv har jeg kjørt 4 bmw'r med armlene, og de var så i veien at jeg ble frustrert over å kjøre de bilene... Da er du feil konstruert Jeg klarer meg ikke uten det armlenet Første som skjer når jeg setter meg inn i bilen er at armen automatisk legger seg på armlenet. Men så er det nok veldig avhengig av hvordan man sitter i setet. Ligger man mye bakover kan den sikkert bli i veien. Nja, ikke vet jeg. Nå er det langt ifra bare jeg som har reagert på det. Selv er jeg en av de som foretrekker å bruke sportstolene i bilen, altså at jeg ikke ligger lent bakover i baksetet slikjeg visstnok egentlig skal gjøre i min alder Ser ihvertfall ut som om sete justeringen på alle andre bmw'r jeg møter (kjørt av min aldersgruppe) har slått seg vrang i liggestilling Problemet mitt med armlene er at det er hakket for høyt, og at det ikke gir plass til å gire skikkelig. må jo gire som om man skulle kjørt lastebil
2000Touring Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Selv har jeg kjørt 4 bmw'r med armlene, og de var så i veien at jeg ble frustrert over å kjøre de bilene... Da er du feil konstruert Jeg klarer meg ikke uten det armlenet Første som skjer når jeg setter meg inn i bilen er at armen automatisk legger seg på armlenet. Men så er det nok veldig avhengig av hvordan man sitter i setet. Ligger man mye bakover kan den sikkert bli i veien. Nja, ikke vet jeg. Nå er det langt ifra bare jeg som har reagert på det. Selv er jeg en av de som foretrekker å bruke sportstolene i bilen, altså at jeg ikke ligger lent bakover i baksetet slikjeg visstnok egentlig skal gjøre i min alder Ser ihvertfall ut som om sete justeringen på alle andre bmw'r jeg møter (kjørt av min aldersgruppe) har slått seg vrang i liggestilling Problemet mitt med armlene er at det er hakket for høyt, og at det ikke gir plass til å gire skikkelig. må jo gire som om man skulle kjørt lastebil Missforstå meg rett, var kun ment som en morsomhet. Jeg sitter nok som deg(i min sportsstol ) ganske oppreist. Tror nok om armlenet er i veien eller ikke avhenger av kroppsbygning(i og med at det er problematisk for deg, men ikke for meg.)
S.Arnesen Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Missforstå meg rett, var kun ment som en morsomhet. Jeg sitter nok som deg(i min sportsstol ) ganske oppreist. Tror nok om armlenet er i veien eller ikke avhenger av kroppsbygning(i og med at det er problematisk for deg, men ikke for meg.) hehe tok meg ikke nær jeg, er nok bare jeg som er dårlig til å vise kroppspråk når jeg skriver Trådstarter: Mener å huske at man får midtkonsol med armlene og alt man trenger på koed til ca 2500kr. De hadde også brukt en liten stund, men denne hadde en liten skade, og etter at man hadde skrapt isammen alt man trengte så sparte man ikke mange hundrelappene ve då kjøpe brukt kontra nytt. selve monteringen er noe så enkelt som 4 eller 6 skruer (+- en eller to)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå