teddybjørn Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Hei Har problemer med abs og anti spinn lampe som begynner å lyse når en kommer opp i litt fart.Har målt alle sensorene på hjulene.De er forsåvidt jevne.(ca 3 kohm),unntatt den ene på høyre bakhjul som var på 1,5 kohm.Kjøpte ny på biltema og fikk ny verdi på ca 5 kohm.Problemet er at bilen girer ikke slik den skal(1 gir ok men treg over til 2 gir,må dra den ned i 3 og tilbake i D for å få den til å gire) og bremsene hakker litt. Noen som vet hva som er galt med den. Takker for svar
2000Touring Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Nå har det vel blitt nevnt en del ganger her på forumet at uoriginale sensorer ikke alltid er så lurt
ohmohm Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Hørt om samme problemt på en e39, -98 modell. Muligens du må skifte venstre abs-sensor framme.
teddybjørn Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 Kjøpte sensoren på biltema.Kostet 498.-,og en original koster ca 1500. Det er jo litt forsjell,men kan jeg ikke bruke den må jeg kjøpe en org.Hvordan kan en vite om sensoren fremme er gåen ,når verdien er rett??
2000Touring Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Kjøpte sensoren på biltema.Kostet 498.-,og en original koster ca 1500.Det er jo litt forsjell,men kan jeg ikke bruke den må jeg kjøpe en org.Hvordan kan en vite om sensoren fremme er gåen ,når verdien er rett?? Diagnose
SweetBMW Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Hvor holder du til? Me can help with diagnose.
teddybjørn Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Skrevet Februar 8, 2011 Hei Bor på sørlandet.Får ta en diagnosetest.Måtte bare spørre på forumet først for å se om noen har hatt samme problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå