Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Takk takk:) men leste i den diy at e36 har flere plaseringer av microfilter:s hvordan finner jeg ut hvor mitt er uten å skru opp unødvendig

Du har ditt slik som er beskrevet i linken hvis ikke du har compact

• 3 months later...
Skrevet

Byttet microfilter men blåser fremdeles såvidt. Har også merket at el vifta me radiator bare går når bilen er i gang. Skal det ikke være 3 stille en når ac er på 2 når ac er på max å 3 når bilen må ha kjøling eller noe sant

Skrevet

"Snøfnugg knappen" hehe er ac ja. Vifta ved radiator har ikke noe med hvor hardt det blåser inni bilen :P Den er kun til kjøling av motor og evnt ac veske. Hør om vifta inni bilen sliter. Gjør den det begynner den og bli sliten. Funker brytern din skikkelig da? Til vifta? Vis alt det er i orden er det tett et sted. Blir som regel tett i filteret forran ved torpedoveggen. Pollenfilter osv. Er det ikke det så kansje det har vært kjørt med bilen uten filter og at det er mye løv og drit inni systemet. En ting til du burde sjekke er jo om det blåser dårlig i alle stillinger. Sjekk ved beina, ruta og sidene osv om alt er like svakt i forskjellige posisjoner. Er det forskjell så er det en feil på fordelinga et sted. Der har du vell alle mulige feil du kan få ved sånt annlegg kan jeg tenke meg så det er bare og begynne og feilsøke ;)

Skrevet

Blåser like lite i slle stille. Så tror e holder en knapp på microfilter ja. Så får bytte de til uka å se om det løser seg. Hadde halveis ute filtere for å se hvordan det så ut. Å de så ikke ut til å ha vært bytta siden 2001

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...