stianly Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Som topic sier. Også blåser det iskaldt når jeg har på snøfnugg knappen (ac knapp?) noen som vet?
Øyvind L. Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Bytt microfilter også leser du manualen etterpå. Lykke til.
2000Touring Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Bytt microfilter også leser du manualen etterpå. Lykke til.
stianly Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Skrevet Februar 8, 2011 Hvor ligger dette? Hørt under hanskerommet å inni bak midtutblåsing i dashen:s
Øyvind L. Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=32 Lykke til
stianly Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Skrevet Februar 8, 2011 Takk takk:) men leste i den diy at e36 har flere plaseringer av microfilter:s hvordan finner jeg ut hvor mitt er uten å skru opp unødvendig
Øyvind L. Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Takk takk:) men leste i den diy at e36 har flere plaseringer av microfilter:s hvordan finner jeg ut hvor mitt er uten å skru opp unødvendig Du har ditt slik som er beskrevet i linken hvis ikke du har compact
stianly Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Skrevet Mai 13, 2011 Byttet microfilter men blåser fremdeles såvidt. Har også merket at el vifta me radiator bare går når bilen er i gang. Skal det ikke være 3 stille en når ac er på 2 når ac er på max å 3 når bilen må ha kjøling eller noe sant
SideIn Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Som topic sier. Også blåser det iskaldt når jeg har på snøfnugg knappen (ac knapp?) noen som vet? snøfnugg knappen, konge
killarinc Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 "Snøfnugg knappen" hehe er ac ja. Vifta ved radiator har ikke noe med hvor hardt det blåser inni bilen Den er kun til kjøling av motor og evnt ac veske. Hør om vifta inni bilen sliter. Gjør den det begynner den og bli sliten. Funker brytern din skikkelig da? Til vifta? Vis alt det er i orden er det tett et sted. Blir som regel tett i filteret forran ved torpedoveggen. Pollenfilter osv. Er det ikke det så kansje det har vært kjørt med bilen uten filter og at det er mye løv og drit inni systemet. En ting til du burde sjekke er jo om det blåser dårlig i alle stillinger. Sjekk ved beina, ruta og sidene osv om alt er like svakt i forskjellige posisjoner. Er det forskjell så er det en feil på fordelinga et sted. Der har du vell alle mulige feil du kan få ved sånt annlegg kan jeg tenke meg så det er bare og begynne og feilsøke
stianly Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Skrevet Mai 13, 2011 Blåser like lite i slle stille. Så tror e holder en knapp på microfilter ja. Så får bytte de til uka å se om det løser seg. Hadde halveis ute filtere for å se hvordan det så ut. Å de så ikke ut til å ha vært bytta siden 2001
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå