R Andersen Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Noe tilsvarende skjedde min samboer for noen år siden også, og det endte opp med at hun kun betalte for hva delene kostet. Jobben tok de ikke noe betalt for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 skal jeg ha bilen min på verksted, skal jeg be dem om å ta vare på de gamle delene.. eneste bevis for å se at de har bytta det de har bytta, med mindre man får se bilen under feks, for å se på de nye delene:) Men det som R.Andersen skrev, kan man jo evt gå med på, litt avhengig hva prisen blir uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Er vel vanelig praksis at vertksteder tar vare på deler de har byttet til bilen er hentet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Er vel vanelig praksis at vertksteder tar vare på deler de har byttet til bilen er hentet. såklart, de er jo så frekke at de bruke de på andre biler de skal fikse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå