Jarles Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 BMW 523ia 96 mod til salgs. Vedlikeholdt og pen bil. Km:179.000. mye nytt. 18" sommerfelger kjørt 1 ses, vinterfelger, dekk kjørt 1 ses. Vedlikeholdt bil. senkesett godkjent i vognkort. Servicehefte. bilen er ny i norge. Nypris: 68.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 pris og hvor i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarles Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 pris og hvor i landet? Karmøy, like utenfor Haugesund i Rogaland. 75.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Interiørbilder? utstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarles Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Interiørbilder? utstyr? Har det vanligge av utstyr. Klima, el vinduer. el speil. svarte strøkne skinnseter. nye svarte interiørlister. cd spiller med rammen rundt. skipose. nedfellbare bakseter. osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 bytte i dyrere bil aktuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarles Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 bytte i dyrere bil aktuelt? Desverre. hadde tenkt meg en billigere bil itilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 heller ikke interessert i 50/50 bytte? Meget pen E46 touring isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarles Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 heller ikke interessert i 50/50 bytte?Meget pen E46 touring isåfall Muligens, ikke sett for meg en touring da men. har du noe info og bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 2000 mod 318. Helt rustfri. Strøkent sort skinn. Nye coilovere for 2 mnd sia. Påkostet ca 25k i slitedeler osv siste 1/2 år for å få den i tipp topp stand. Topp overhalt i fjor, var null slitekanter osv i blokk. Tok igjen front av motor samtidig da den lakk litt olje. Skal visstnok være chhippa uten att jeg kan garantere det. MEn går bra til å være en 1,9. Går på ca 0,68 på langkjøring og 0,9 på småkjøring. Bra Nokian Hakka 7 dekk på 16" alu vinter. Ettermontert xenon i hovedlamper og spredere. Jevnlige oljeservicer og kun castrol olje. 19" på bilder følger ikke med, men du kan isåfall beholde sommerhjula til bilen din. Penere live enn den er på bildene. Har kjøpt mørke blinkere og carbon griller som blir montert til helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarles Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 2000 mod 318. Helt rustfri. Strøkent sort skinn. Nye coilovere for 2 mnd sia. Påkostet ca 25k i slitedeler osv siste 1/2 år for å få den i tipp topp stand. Topp overhalt i fjor, var null slitekanter osv i blokk. Tok igjen front av motor samtidig da den lakk litt olje. Skal visstnok være chhippa uten att jeg kan garantere det. MEn går bra til å være en 1,9. Går på ca 0,68 på langkjøring og 0,9 på småkjøring. Bra Nokian Hakka 7 dekk på 16" alu vinter. Ettermontert xenon i hovedlamper og spredere. Jevnlige oljeservicer og kun castrol olje. 19" på bilder følger ikke med, men du kan isåfall beholde sommerhjula til bilen din. Hva er km på denne bilen? bilen såg fin ut den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 den har gått cva 185, å alt av typiske slitedeler er byttet. Meste i for og bakstilling er byttet siste 3 mnd. Samt motor bruker ikke olje, å er sett over. Hadde kommet til å blitt haende bilen sjøl om det ikke var for att jeg er 194cm å sliter med litt for lite bein plass og lårstøtte på langkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarles Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 den har gått såpas som 247 desverre. Men km merkes ikke, å alt av typiske slitedeler er byttet. Meste i for og bakstilling er byttet siste 3 mnd. Samt motor bruker ikke olje, å er sett over. Hadde kommet til å blitt haende bilen sjøl om det ikke var for att jeg er 194cm å sliter med litt for lite bein plass og lårstøtte på langkjøring. såpass ja.. vil ikkje gå ned både motor + km. men fin bil var det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 hadde du beholdt denne frem til sommeren skulla eg gjerne kjøpt er på karmøy en gang i blant, mener å ha sett denne en gang lr 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarles Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 hadde du beholdt denne frem til sommeren skulla eg gjerne kjøpt er på karmøy en gang i blant, mener å ha sett denne en gang lr 2 Eg haster ikkje med å selge eg, så ingenting står iveien for att eg har denne frem til sommeren du får heller skrike ut evnt. ja du har nokk sitt bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå