HypeTraxX Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 Bilen har blitt pusset ned stort sett over hele nå! Det var snakk om grunning til helga, men veit ikke heelt dèt men
HypeTraxX Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 Fikk endelig tak i en fin Shadowline list !! Det har tatt meg votter og vintrer da ingen vil selge løst! Jeg mangler vel fortsatt 2 lister til på passasjer siden. Den oppå taket, og den på døra (2 dørs). Her er speedo som stammer fra 325iS
Pedi Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Får en ikke fra BMW lenger? Utgått? Jøss, til E28 er det faktisk å kjøpe ennå...
HypeTraxX Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Skrevet Februar 16, 2012 Får en ikke fra BMW lenger? Utgått?Jøss, til E28 er det faktisk å kjøpe ennå... Tenker du på lister? Kan hende jeg har gjort for dårlig research. GS hadde vel noen få tror jeg. Bare å skrike ut om noen veit mer om dette
HypeTraxX Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Skrevet Februar 18, 2012 Det har blitt pusset ned litt til. Så nå nærmer det seg grunning i eget lokale, for så å sende den videre til lakk! Jeg har da fått kjøpt inn litt diverse. Så det ser jo lovende ut
HypeTraxX Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Skrevet Februar 18, 2012 Etter at gamle turbo motor`n tok kvelden, så måtte den taues hjem. Og dèt likte den ikke helt ser du! Så denne har blitt rettet opp nå! Bedre enn det var hvertfall
HypeTraxX Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Skrevet Februar 18, 2012 Jeg har prøvd å legge ut flere enn 5 bilder samtidig, men det liker den visst ikke.. Andre ting jeg har ordnet er at dashbord reiser avgårde i morra for å bli flocket! Også har jeg gjort en deal med "kes" her inne på forumet! Han skal restaurere et sett 3 delte 17"s felger til meg. Det er noe sjeldne greier, men ikke like sprekt som BBS RS eller OZ Futura. Heller ikke de breieste felgene, men det blir da en start!
HypeTraxX Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Skrevet Februar 19, 2012 Det ble gjort overaskenes mye i går / natt!
HypeTraxX Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Skrevet Februar 21, 2012 Gråmusa sier hei! Traversen ble jo også sandblåst der nede stakkar, så måtte nesten tre på litt lakk!
Christian87 Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Fett gleder meg til å se den synes du kunne begynt på min også
HypeTraxX Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Skrevet Februar 22, 2012 Grunninga blir nok ferdig pusset ned igjen i kveld, så jeg er veldig fornøyd med fremgangen nå! Bilen din ble pakka inn da, selv om den skal lakkeres også! Hehe Jeg er ledig i helga, hvis vi skulle titte litt på bilen din ?
Christian87 Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Litt usikker på om vi kommer eller ikke. Har lyst til å komme igang med min, men samtidig tenker jeg kanskje at du bør bli ferdig med din først så vi får frigjort litt plass. Og skal vi begynne å skru på min blir det tungvint nå vi må flytte på den... Må tenke litt på det men fortsett den gode jobben dere gjør på din hvertfall Blir sinnsykt...!
HypeTraxX Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Skrevet Februar 23, 2012 Okey! Ja den tar litt ekstra plass nå som diverse plåt deler og styling ligger på bukker utover verkstedet, så det gjør det litt tungvint! Men den ble ferdig nedpusset i går kveld Jeg får prøve å ringe lakkverksted jeg da, men hørte de hadde mye å gjøre. Så jeg er litt spent Bare jeg finner igjen dissa lakk prøvene mine her hjemme, så blir det gull detta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå