HypeTraxX Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Skriver ny info her når jeg får tid! Nettopp avslørt 2JZ motor i E30`n Bilen min i stikkordsform: 2 dørs Coupè med takluke, Facelift Hvite målere Hvitt speedo med carbon bakplate Sorte DE lykter / Gule Hella DE lykter Sperre med 40% diff. Utveksling på 3.91 Z3m baklokk E30 M3 skinn interiør fra M3`n til Köhler Racing i Sverige Aerodynamic sideskjørt M-Tech II frontfanger M-Tech II bakfanger M-Tech II vinge Carbon panser Supersport understell MHW baklykter GS fjørtårn lager Powerflex i travers inntil videre 3,5" downpipe 3" eksos 4,5" Dieselstuss Flocking av dashbord i antrasitt Bredbåndslambda Kommer mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Her er et par bilder av bilen når jeg hentet den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Må få opp nå bilder av motorrom her! Dette kan bli artig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Jeg veit at folk alltid maser om masse bilder, så jeg tenkte jeg kunne prøve å være flink til dèt! Så jeg slenger inn noen bilder av det jeg handlet inn i løpet av vinteren og det jeg har gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Her begynte selve de monteringen Detta er visstnok en kina turbo som holder til 400 gamp (byttes sommer 2012) Løftet ut alt manuelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Kjøpte meg en Zender M3 vinge med flapp som passer til E30 Skaffa meg en E46 M3 look fanger, men den sitter på 'M3'n min nå 4 pucka sinter Flytta bilen til verkstedet mitt Strøkent M-Tech interiør som ble solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Er du virkelig seriøs mtp den frontfangeren? Synes bilen VAR fin, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Takk for det! Nei, den skal ikke på. For den sitter på den andre bilen min! Hehe. Jeg monterte ny frontplate denna uka her, så det blir "orginalt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Sorry dårlig kvalitet, men får ny tlf i dag! Dèt er en Rå lilla farge -----> Ikke vin rødt eller rosa som andre tror! Hehe Har så vidt begynt å montere baki bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Oisann, spesiell farge Ser ut til å sårt trenge en oppfarging og pleie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Det kalles "verksted støv" Hehe Men ja, det trenger litt pleie. Tar det til sommer`n! Jeg liker og ha noe ikke alle andre har, så det er en litt spesiell farge ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Også har jeg demontert enda mer! Rengjort, pussa litt og hatt på grunning IS leppa jeg har preppa på nytt Lakkert nyrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Skaffa meg 'ny' frontplate for å få på IS leppa Begynner å ta form Gleder meg til å få bilen på bakken igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Eg har ein tendens til å følge med på alt av E30 turbo innpå her så må da følge med her og Er btw veldig spent på interiøret ditt, trenger bedre bilder av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 E30 turbo går aldri av moten! Hehe Annenhvert lys på verkstedet jeg leier er mørkt, og de resterende er gule. Så det er desverre litt vrient med bilder innvendig ta bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå