sampron Skrevet Juli 3, 2013 Skrevet Juli 3, 2013 Bra lokaler, om dere ikke fyller det for fullt med biler så det ikke er mulig å skru:P Også er det på tide å komme litt videre med prosjektet nå eller?!
HypeTraxX Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Skrevet Juli 4, 2013 Vi blir nok litt mange biler der.. Ser ut til at det blir mellom 7 til 10 biler fast Nå om dagen så driver vi litt med hyller og arbeidsbenker. Så da er all driten dratt midt ut på gulvet! Samtidig driver jeg og flytter ut av det gamle verkstedet. Og i tillegg skal jeg drive butikk som tar 10 til 19 timer i døgnet. Så jeg har ikke så mye tid til overs. Derfor går dette veldig tregt!
HypeTraxX Skrevet August 22, 2013 Forfatter Skrevet August 22, 2013 Det har vært dårlig med oppdateringer her i sommer. På tide at dere får vite hva jeg har gjort siden E30Meet på Rudskogen, nå som deg nærmer seg Våler! Den grå Touringen kosta jeg på masse til treffet på Rudskogen, så den har jeg ikke så veldig mye med siden sist! Men understellet er nedgradert faktisk.. Coiloveren på ene siden ville ikke spille på lag med meg, så selve demperen kom opp igjennom fjørtårnet Så da tredde jeg på orginalt igjen med 40 eller 60 senk Hadde ikke råd til nytt da alle penga har gått med på en annen doning! Må parkere i dumpa liksom! Hadde noe ratt liggende Bestilte også stab stag bak på Schmiedmann. Aner ikke når jeg får det. Tok bare 7 uker og få det foran etter mail òg telefon! Sånn ser den ut nå med fæl høyde på bilen stakkar! Også er felga nye da. BBS RZ borra om til 4x100. Syntes de kledde bilen
HypeTraxX Skrevet August 22, 2013 Forfatter Skrevet August 22, 2013 Men her er doningen jeg har drivi mest med. Har kjøpt min første E36! Og selvfølgelig måtte det være en Touring Jeg var og hentet den på prøveskilt. Var redd for og bli stoppet da den er litt drøy for vanlig vei^^ Jeg fikk brukt bilen i 2 uker, også begynte startsperra og tulle! Så da sto den stakkarslig på jobben noen dager. Kunder trodde far min hadde handla seg sportsvogn, hehe Jeg fikk sendt avgårde hjernen og fjernet startsperra / Ews II. Så da den kom tilbake fyrte den med en gang igjen
HypeTraxX Skrevet August 22, 2013 Forfatter Skrevet August 22, 2013 Bakbremsene gikk på stålet bak, så da var det bare og handle inn nytt Bygd om til snapp off og drifte ratt. Sveist om stol fester da forrige eier var bitte liten Bytter også ut til Castrol 10w 60 olje for M motor da det er 5w 40 på den nå
HypeTraxX Skrevet August 22, 2013 Forfatter Skrevet August 22, 2013 Litt kjett at det er elektriske ruter og alt av ledninger er borte Etterfylt servo olje, nytt filter osv. Min første S50 maskin! Den bør vel klare å sladde litt. Så har henta noen sett med hjul
powerfulglenn Skrevet August 23, 2013 Skrevet August 23, 2013 Grattis med ny bil med GROM Motor! Du har noen fine prosjekt ja! Bare og stå på! Drar den E36en godt eller?
HypeTraxX Skrevet August 23, 2013 Forfatter Skrevet August 23, 2013 Takk for det! Synd alt er prosjekter, Hehe Det er sveist 320 diff, så den akser veldig bra Gjør siste finish før treffet i morra nå
joachim sørlie Skrevet August 23, 2013 Skrevet August 23, 2013 Dhø! Den her stod jo siden av meg på gatebil! Han forrige eier'n var jo smalsize..
HypeTraxX Skrevet August 24, 2013 Forfatter Skrevet August 24, 2013 Yah! Han var mindre enn deg liksom.. Hehe
|Ole| Skrevet August 24, 2013 Skrevet August 24, 2013 Kult alt det der lissm men kva skjer med e30n ?
HypeTraxX Skrevet August 24, 2013 Forfatter Skrevet August 24, 2013 Nånånå! Kult alt det der lissm men kva skjer med e30n ? Jeg kjøpte jo gamle E30`n til Kvasi i fjord. M20B25 turbo med snaue 400hk etter bytte av toppakning og 1,5 bar i ladetrykk. Det var et godt drag i den! Men jeg kjøpte den usett og den ble sendt nedover med Autotransport via tog fra Nord Norge. Handel og avtale gikk veldig fint, men den var ikke helt slik som beskrevet. Veldig mye rust osv! Og da var det en som hadde lyst på den, så vi bytta. Og etter et halvt år nå så har den skaffet meg den grå Touringen, og den blå Touringen Og siden de er kjørbare har jeg kostet på dem litt! Den grå funker som bruksbil og til sporvalg, den blå Kan kjøres i gata og har brukt den til drifting på Våler nå. Fungerte helt ok! Også tiltenkt iskjøring med den^^ Så da har 2JZ maskina blitt nedprioritert igjen
HypeTraxX Skrevet August 29, 2013 Forfatter Skrevet August 29, 2013 Storfornøyd etter helga på Våler! På lørdagen samlet jeg en halvstor gjeng. Da stilte jeg opp med 2 biler på banekjøring Siden jeg ikke hadde mulighet til og ta ned vinduet foran, ble det sjukt varmt inni bilen Morsom sving, Når man nesten letter på toppen! Snille kompiser jeg har ---> Retard Racing Jeg var nok ikke den som lagde mest røyk, men jaggu dæven gikk det med noen dekk i løpet av helga Alt i alt syntes jeg dette gikk veldig bra! Eksosen datt jo ned et par ganger og diffen røyk det siste drifte heatet, men det er vel bare moro?
HypeTraxX Skrevet August 29, 2013 Forfatter Skrevet August 29, 2013 E30`n fikk kjørt fra litt Opel på lørdagen, men det var det Bak bremsene fikk kjørt seg, så etter noen timer gikk det på stålet. Jeg syntes også den brukte mye olje, så jeg lot den stå hele søndagen. Så da var det overhaling igjen da Også hadde jeg med gamle bilen min som bror min kjører Der blåste det av en kjøleslange når jeg kjørte den hjem, så jeg drepte 3 Bmw`r på en helg. Gratulerer !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå